Vlucht NZ6855
Vlucht NZ6855 uitgevoerd door Air New Zealand is gepland
Vlucht NZ6855 heeft 30 minuten vertraging.
NZ6855 is een codeshared vlucht met UA2665 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 2 uur en 46 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Houston is hemelsbreed 1491 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air New Zealand. De terminal waar vlucht NZ6855 van vertrekt is 1. De gate is C27. Naast vlucht NZ6855 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht 7L4871, 7L4881, 7L5788, 7L6715, 7L781, 7L788, 7L789 en 7L9790.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 444 kilogram per persoon. Dit is 4.93 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NZ6855
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 23:18 | 01:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate B4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
19-11-2024 | 21:24 | 00:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C28 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 33. | ||||
17-11-2024 | 21:23 | 00:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
15-11-2024 | 21:31 | 00:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
14-11-2024 | 21:41 | 00:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 39. | ||||
13-11-2024 | 21:38 | 00:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9. | ||||
12-11-2024 | 21:16 | 23:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C26 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 43. | ||||
11-11-2024 | 21:20 | 23:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C28 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 41. | ||||
09-11-2024 | 17:10 | 20:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 41. | ||||
07-11-2024 | 21:24 | 00:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C29 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
06-11-2024 | 21:28 | 00:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C27 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 31. | ||||
04-11-2024 | 21:26 | 00:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate B9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
03-11-2024 | 21:36 | 00:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 34. | ||||
01-11-2024 | 21:30 | 00:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 31. | ||||
30-10-2024 | 21:22 | 00:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 35. | ||||
29-10-2024 | 21:23 | 00:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C22 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2. | ||||
28-10-2024 | 21:24 | 00:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C29 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
28-10-2024 | 21:24 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C29 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
28-10-2024 | 21:24 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C29 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
28-10-2024 | 21:24 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C29 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
28-10-2024 | 21:24 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C29 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
28-10-2024 | 21:24 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C29 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
28-10-2024 | 21:24 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C29 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
27-10-2024 | 21:27 | 23:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 45. | ||||
26-10-2024 | 21:06 | 23:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 36. | ||||
25-10-2024 | 19:59 | 22:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C20 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
24-10-2024 | 19:59 | 22:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C22 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 3. | ||||
23-10-2024 | 19:58 | 22:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 34. | ||||
22-10-2024 | 21:06 | 23:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 43. | ||||
21-10-2024 | 20:36 | 23:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 41. |