Vlucht AA3259
Vlucht AA3259 uitgevoerd door American Airlines is onderweg
Vertrokken van Houston
Verenigde Staten - George Bush Intercontinental Airport
Vertrokken: 19:03 16:55
De vlucht heeft inmiddels 25% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 59 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht AA3259 heeft 2 uur en 8 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Houston (George Bush Intercontinental Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 46 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Houston naar Chicago is hemelsbreed 1491 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA3259 van vertrekt is A. De gate is 26. Naast vlucht AA3259 vliegen er nog meer vluchten van Houston naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 7L4871, 7L4881, 7L5788, 7L6715, 7L781, 7L788, 7L789 en 7L9790.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 444 kilogram per persoon. Dit is 4.93 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA3259
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 14:56 | 18:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 59 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K10 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate 27. | ||||
19-11-2024 | 20:33 | 23:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H6 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate 26. | ||||
18-11-2024 | 17:45 | 20:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate 27. | ||||
17-11-2024 | 16:55 | 19:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H15 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate 27. | ||||
16-11-2024 | 20:44 | 23:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K16 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate 27. | ||||
15-11-2024 | 16:46 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H15 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate 27. | ||||
14-11-2024 | 16:52 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate 26. | ||||
13-11-2024 | 21:14 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H14 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate 27. | ||||
12-11-2024 | 20:47 | 23:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H8 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate 27. | ||||
11-11-2024 | 16:56 | 19:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H15 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate 26. | ||||
10-11-2024 | 17:31 | 19:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K9 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate 25. | ||||
09-11-2024 | 20:33 | 23:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H16 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate 27. | ||||
08-11-2024 | 20:41 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K12 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate 27. | ||||
07-11-2024 | 18:12 | 20:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 56 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H6 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate 27. | ||||
06-11-2024 | 20:25 | 23:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H15 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate 27. | ||||
05-11-2024 | 20:33 | 23:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H14 op Houston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate 26. |