Vlucht AA3234
Vlucht AA3234 uitgevoerd door American Airlines is gepland
Vlucht AA3234 heeft 23 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 2 uur en 46 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Houston is hemelsbreed 1491 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA3234 van vertrekt is 3. De gate is K15. Naast vlucht AA3234 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht 7L4871, 7L4881, 7L5788, 7L6715, 7L781, 7L788, 7L789 en 7L9790.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 444 kilogram per persoon. Dit is 4.93 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA3234
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-11-2024 | 20:29 | 23:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K13 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 25. | ||||
17-11-2024 | 20:29 | 23:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K1 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 25. | ||||
15-11-2024 | 20:58 | 00:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 27. | ||||
15-11-2024 | 20:58 | 23:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 27. | ||||
14-11-2024 | 20:32 | 23:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 27. | ||||
11-11-2024 | 20:43 | 23:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K19 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 25. | ||||
10-11-2024 | 20:32 | 23:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 25. | ||||
07-11-2024 | 22:15 | 23:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 27. | ||||
07-11-2024 | 22:15 | 01:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 27. |