Vlucht MH9387
Vlucht MH9387 uitgevoerd door Malaysia Airlines is onderweg
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 19:26 18:55
De vlucht heeft inmiddels 21% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 47 minuten arriveert op de luchthaven in Charlotte. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht MH9387 heeft 31 minuten vertraging.
MH9387 is een codeshared vlucht met AA689 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Charlotte (Charlotte Douglas International Airport) is 1 uur en 8 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Charlotte is hemelsbreed 964 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Malaysia Airlines. De terminal waar vlucht MH9387 van vertrekt is 3. De gate is K6. Naast vlucht MH9387 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Charlotte. Dit zijn onder andere vlucht 1I255, 1I682, 1I702, 1I707, 1I728, 1I769, AA1012 en AA1039.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 287 kilogram per persoon. Dit is 3.19 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht MH9387
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-11-2024 | 17:34 | 20:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C8. | ||||
18-11-2024 | 18:40 | 21:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate D2. | ||||
17-11-2024 | 18:34 | 21:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K1 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B4. | ||||
15-11-2024 | 18:54 | 21:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate H12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate D5. | ||||
14-11-2024 | 18:36 | 21:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B16. | ||||
12-11-2024 | 17:32 | 20:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate H15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C8. | ||||
11-11-2024 | 18:37 | 21:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate H18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate A8. | ||||
10-11-2024 | 18:39 | 21:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate H12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C12. | ||||
07-11-2024 | 18:36 | 21:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate H18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B7. | ||||
04-11-2024 | 18:58 | 22:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. Gate H5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C5. | ||||
03-11-2024 | 18:33 | 21:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate H4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B14. | ||||
02-11-2024 | 19:37 | 22:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B7. | ||||
01-11-2024 | 20:43 | 23:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. Gate K10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate K10. | ||||
30-10-2024 | 19:36 | 22:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate H8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B16. | ||||
29-10-2024 | 20:00 | 22:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. Gate K9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B11. | ||||
28-10-2024 | 19:26 | 22:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B6. | ||||
27-10-2024 | 19:43 | 22:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate A2. | ||||
26-10-2024 | 20:00 | 22:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B7. | ||||
25-10-2024 | 18:32 | 21:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate D3. | ||||
24-10-2024 | 18:34 | 21:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. Gate L11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B10. | ||||
23-10-2024 | 18:35 | 21:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C13. | ||||
22-10-2024 | 18:30 | 21:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate H6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C13. | ||||
21-10-2024 | 18:30 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate L11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C12. | ||||
20-10-2024 | 18:30 | 21:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate K18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate D9. | ||||
19-10-2024 | 20:51 | 23:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 52 minuten vertraging. Gate K13 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate D3. | ||||
18-10-2024 | 18:31 | 21:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. Gate H5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate D3. | ||||
17-10-2024 | 18:32 | 21:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. Gate K18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate D3. | ||||
16-10-2024 | 18:43 | 21:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. Gate H9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C14. | ||||
15-10-2024 | 18:32 | 21:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate A10. | ||||
14-10-2024 | 18:52 | 21:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate H11A op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C6. |