Vlucht AS6379
Vlucht AS6379 uitgevoerd door Alaska Airlines is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 82% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 19 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht AS6379 heeft 1 uur en 11 minuten vertraging.
AS6379 is een codeshared vlucht met ZW6051 uitgevoerd door Air Wisconsin. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Omaha (Eppley Airfield) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 47 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Omaha naar Chicago is hemelsbreed 668 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Alaska Airlines. Naast vlucht AS6379 vliegen er nog meer vluchten van Omaha naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I631, AA1413, AA1754, AA2015, AA2162, AA2227, AA2238 en AA2319.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 199 kilogram per persoon. Dit is 2.21 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AS6379
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 11:46 | 13:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G5. | ||||
19-11-2024 | 11:51 | 13:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G16. | ||||
18-11-2024 | 18:43 | 20:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
17-11-2024 | 17:53 | 19:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A7 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. | ||||
16-11-2024 | 11:47 | 13:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G14. | ||||
15-11-2024 | 17:53 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A7 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H3A. | ||||
14-11-2024 | 17:53 | 19:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
13-11-2024 | 11:48 | 13:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G1A. | ||||
12-11-2024 | 11:50 | 13:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G7. | ||||
11-11-2024 | 17:51 | 19:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A7 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
10-11-2024 | 17:53 | 19:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A7 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
09-11-2024 | 11:47 | 13:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G14A. | ||||
08-11-2024 | 11:51 | 13:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G19A. | ||||
07-11-2024 | 18:30 | 20:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A7 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10B. | ||||
06-11-2024 | 11:46 | 13:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G16. | ||||
04-11-2024 | 05:27 | 07:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. | ||||
03-11-2024 | 05:36 | 07:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
02-11-2024 | 05:24 | 06:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
01-11-2024 | 05:26 | 06:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K19. | ||||
30-10-2024 | 05:25 | 07:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
29-10-2024 | 05:25 | 07:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4. | ||||
28-10-2024 | 05:30 | 07:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
27-10-2024 | 05:19 | 06:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
26-10-2024 | 05:24 | 07:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
25-10-2024 | 05:24 | 07:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G6. | ||||
24-10-2024 | 05:15 | 06:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
23-10-2024 | 05:29 | 06:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
22-10-2024 | 05:26 | 07:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
21-10-2024 | 05:18 | 06:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G6. | ||||
20-10-2024 | 05:22 | 06:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A8 op Omaha is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. |