Vlucht BA5096
Vlucht BA5096 uitgevoerd door British Airways is gepland
Vlucht BA5096 heeft 12 minuten vertraging.
BA5096 is een codeshared vlucht met MQ3839 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Oklahoma City (Will Rogers World Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 19 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Oklahoma City naar Chicago is hemelsbreed 1114 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door British Airways. Naast vlucht BA5096 vliegen er nog meer vluchten van Oklahoma City naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA3010, AA3058, AA3098, AA3100, AA3173, AA3252, AA3313 en AA3316.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 332 kilogram per persoon. Dit is 3.68 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BA5096
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-11-2024 | 17:43 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 4 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4. | ||||
17-11-2024 | 17:34 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G12. | ||||
15-11-2024 | 19:29 | 21:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 27 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
14-11-2024 | 17:40 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H2. | ||||
11-11-2024 | 17:37 | 19:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
10-11-2024 | 17:35 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H1A. | ||||
07-11-2024 | 17:49 | 19:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L4. | ||||
04-11-2024 | 15:17 | 17:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
03-11-2024 | 16:27 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
02-11-2024 | 15:11 | 17:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
01-11-2024 | 15:46 | 17:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 4 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G10. | ||||
30-10-2024 | 15:08 | 17:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L4. | ||||
29-10-2024 | 15:18 | 17:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
28-10-2024 | 15:51 | 17:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
27-10-2024 | 15:51 | 17:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
26-10-2024 | 15:15 | 17:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
25-10-2024 | 15:47 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 4 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. | ||||
24-10-2024 | 15:46 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 4 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. | ||||
23-10-2024 | 15:11 | 17:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
22-10-2024 | 15:11 | 17:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L24. | ||||
21-10-2024 | 15:57 | 18:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 4 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. | ||||
20-10-2024 | 15:49 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 4 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G5. | ||||
19-10-2024 | 15:18 | 17:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10A. | ||||
18-10-2024 | 19:07 | 21:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H3A. | ||||
17-10-2024 | 15:47 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L4. | ||||
16-10-2024 | 15:15 | 17:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10A. | ||||
15-10-2024 | 15:14 | 17:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L24. | ||||
14-10-2024 | 15:48 | 17:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 4 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
13-10-2024 | 15:51 | 17:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 4 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H1A. | ||||
12-10-2024 | 15:16 | 17:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. |