Vlucht AC4507
Vlucht AC4507 uitgevoerd door Air Canada is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 42% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 20 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
AC4507 is een codeshared vlucht met OO5823 uitgevoerd door SkyWest Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Oklahoma City (Will Rogers World Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 19 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Oklahoma City naar Chicago is hemelsbreed 1114 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. Naast vlucht AC4507 vliegen er nog meer vluchten van Oklahoma City naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA3010, AA3058, AA3098, AA3100, AA3173, AA3252, AA3313 en AA3316.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 332 kilogram per persoon. Dit is 3.68 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AC4507
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 10:14 | 12:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F9. | ||||
22-11-2024 | 10:17 | 12:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
21-11-2024 | 10:08 | 12:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F12. | ||||
20-11-2024 | 10:15 | 12:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E4. | ||||
19-11-2024 | 10:16 | 12:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6. | ||||
18-11-2024 | 10:21 | 12:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7. | ||||
17-11-2024 | 10:15 | 12:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Oklahoma City is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 10:16 | 12:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Oklahoma City is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 10:19 | 12:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F9. | ||||
14-11-2024 | 10:11 | 12:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F12. | ||||
13-11-2024 | 10:15 | 12:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F1. | ||||
12-11-2024 | 10:12 | 11:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
11-11-2024 | 10:11 | 12:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E4. | ||||
10-11-2024 | 10:11 | 12:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F1. | ||||
09-11-2024 | 10:18 | 12:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F12. | ||||
08-11-2024 | 10:16 | 12:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 10 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
07-11-2024 | 10:14 | 12:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F10. | ||||
06-11-2024 | 10:14 | 12:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
05-11-2024 | 10:15 | 12:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F9. | ||||
04-11-2024 | 10:31 | 12:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 11 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F7. | ||||
03-11-2024 | 10:14 | 12:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 3 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
02-11-2024 | 10:11 | 12:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E4. | ||||
01-11-2024 | 10:35 | 12:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6. | ||||
31-10-2024 | 10:17 | 12:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F16. | ||||
30-10-2024 | 10:13 | 12:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 3 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6. | ||||
29-10-2024 | 10:10 | 12:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 3 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. | ||||
28-10-2024 | 10:15 | 12:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 9 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. | ||||
27-10-2024 | 10:10 | 12:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E4. | ||||
26-10-2024 | 07:26 | 09:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 3 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F10. | ||||
25-10-2024 | 12:40 | 14:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 5 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F26. |