Vlucht GK11

Vlucht GK11 uitgevoerd door Jetstar Japan is geland
De geschatte vluchtduur van Tokyo / Narita (Narita International Airport) naar Taipei (Taiwan Taoyuan International Airport) is 3 uur en 35 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tokyo / Narita naar Taipei is hemelsbreed 2181 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Jetstar Japan. De terminal waar vlucht GK11 van vertrekt is 3. De gate is 154. De terminal waar vlucht GK11 aankomt uit Taipei is 1. De gate is A3. Naast vlucht GK11 vliegen er nog meer vluchten van Tokyo / Narita naar Taipei. Dit zijn onder andere vlucht AA8458, AC6542, BR183, BR195, BR197, CI101, CI105 en CI107.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 649 kilogram per persoon. Dit is 7.21 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht GK11
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-03-2025 | 22:07 | 01:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 154 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B8. | ||||
23-03-2025 | 22:26 | 01:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 151 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B7. | ||||
22-03-2025 | 22:31 | 01:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 153 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate A3. | ||||
21-03-2025 | 22:11 | 01:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 151 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B9. | ||||
20-03-2025 | 22:17 | 01:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 151 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B8. | ||||
19-03-2025 | 23:09 | 02:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 53 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 151 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate A1. | ||||
18-03-2025 | 22:11 | 02:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 154 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate D1. | ||||
17-03-2025 | 22:12 | 01:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 154 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate A9. | ||||
16-03-2025 | 22:14 | 01:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 154 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate A9. | ||||
15-03-2025 | 22:21 | 01:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 154 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B6. | ||||
14-03-2025 | 22:15 | 01:20 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
13-03-2025 | 22:16 | 01:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 151 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B8. | ||||
12-03-2025 | 23:18 | 02:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 51 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 154 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B2. | ||||
11-03-2025 | 22:20 | 01:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 150 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1. | ||||
10-03-2025 | 22:18 | 00:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 154 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1. | ||||
09-03-2025 | 22:28 | 01:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 151 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B5. | ||||
08-03-2025 | 22:51 | 01:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 151 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B6. | ||||
07-03-2025 | 23:13 | 02:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 150 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B4. | ||||
06-03-2025 | 22:11 | 01:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 151 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B7. | ||||
05-03-2025 | 22:17 | 01:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 151 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate A3. | ||||
04-03-2025 | 22:15 | 01:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 154 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B9. | ||||
03-03-2025 | 22:14 | 01:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 154 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B2. | ||||
02-03-2025 | 22:29 | 01:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 151 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B2. | ||||
01-03-2025 | 22:15 | 01:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 151 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B2. | ||||
28-02-2025 | 22:20 | 01:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 151 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B5. | ||||
27-02-2025 | 22:15 | 01:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 151 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B1. | ||||
26-02-2025 | 22:11 | 01:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 151 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate A9. | ||||
25-02-2025 | 22:20 | 01:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 155 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B7. | ||||
24-02-2025 | 22:28 | 01:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 154 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate A3. | ||||
23-02-2025 | 22:18 | 01:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 154 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Taipei was op gate B3. |