Vlucht KL960

Vlucht KL960 uitgevoerd door KLM Royal Dutch Airlines is geland
Vertrokken van Newcastle
Verenigd Koninkrijk - Newcastle International Airport
Vertrokken: 17:35 17:30
De geschatte vluchtduur van Newcastle (Newcastle International Airport) naar Amsterdam (Amsterdam Airport Schiphol) is 37 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Newcastle naar Amsterdam is hemelsbreed 522 kilometer.
De vlucht wordt uitgevoerd door KLM. Naast vlucht KL960 vliegen er nog meer vluchten van Newcastle naar Amsterdam. Dit zijn onder andere vlucht CZ1364, CZ7734, CZ7735, DL9491, DL9527, DL9598, DL9613 en DL9625.
De vlucht wordt uitgevoerd door KLM. Naast vlucht KL960 vliegen er nog meer vluchten van Newcastle naar Amsterdam. Dit zijn onder andere vlucht CZ1364, CZ7734, CZ7735, DL9491, DL9527, DL9598, DL9613 en DL9625.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 155 kilogram per persoon. Dit is 1.73 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KL960
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-03-2025 | 17:21 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D54. | ||||
22-03-2025 | 17:29 | 19:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-03-2025 | 17:26 | 19:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate E6. | ||||
20-03-2025 | 17:32 | 19:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D55. | ||||
19-03-2025 | 17:31 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate E4. | ||||
18-03-2025 | 17:28 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D7. | ||||
17-03-2025 | 17:42 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D2. | ||||
16-03-2025 | 17:20 | 19:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D52. | ||||
15-03-2025 | 17:15 | 19:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-03-2025 | 17:23 | 19:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D57. | ||||
13-03-2025 | 18:47 | 20:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D43. | ||||
12-03-2025 | 17:23 | 19:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate E20. | ||||
11-03-2025 | 17:47 | 19:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D56. | ||||
10-03-2025 | 17:23 | 19:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D7. | ||||
09-03-2025 | 17:51 | 20:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D7. | ||||
08-03-2025 | 17:30 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-03-2025 | 17:26 | 19:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate E6. | ||||
06-03-2025 | 17:18 | 19:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D10. | ||||
05-03-2025 | 17:25 | 19:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate 18 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate E6. | ||||
04-03-2025 | 17:30 | 19:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D55. | ||||
03-03-2025 | 17:55 | 19:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D54. | ||||
02-03-2025 | 17:34 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D43. | ||||
01-03-2025 | 17:19 | 19:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-02-2025 | 17:26 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D7. | ||||
27-02-2025 | 17:23 | 19:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D7. | ||||
26-02-2025 | 17:44 | 20:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D43. | ||||
25-02-2025 | 18:08 | 19:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D31. | ||||
24-02-2025 | 17:25 | 19:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D44. | ||||
23-02-2025 | 17:30 | 19:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D7. | ||||
22-02-2025 | 17:25 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 20 op Newcastle is gebruikt om vanaf te vertrekken. |