Vlucht RR4463
Vlucht RR4463 uitgevoerd door BUZZ is gepland
Vlucht RR4463 heeft 50 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Milaan (Milano Malpensa Airport) naar Krakau (John Paul II International Airport Krakow-Balice) is 1 uur en 8 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Milaan naar Krakau is hemelsbreed 961 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Ryanair Sun. De terminal waar vlucht RR4463 van vertrekt is 1. De gate is A6. De terminal waar vlucht RR4463 aankomt uit Krakau is T. Naast vlucht RR4463 vliegen er nog meer vluchten van Milaan naar Krakau. Dit zijn vlucht FR4463, W45068, W62064, W62068 en W65068.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 286 kilogram per persoon. Dit is 3.18 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht RR4463
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
17-11-2024 | 22:10 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T. Gate A10 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Krakau was op gate A10. | ||||
17-11-2024 | 22:10 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T. Gate A10 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Krakau was op gate A10. | ||||
17-11-2024 | 22:10 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T. Gate A10 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Krakau was op gate A10. | ||||
17-11-2024 | 22:10 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T. Gate A10 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Krakau was op gate A10. | ||||
17-11-2024 | 22:10 | 00:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T. Gate A10 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Krakau was op gate A10. | ||||
17-11-2024 | 22:10 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T. Gate A10 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Krakau was op gate A10. | ||||
14-11-2024 | 20:10 | 22:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T. Gate A4 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Krakau was op gate A04. | ||||
10-11-2024 | 22:04 | 00:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T. Gate A7 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Krakau was op gate A07. | ||||
10-11-2024 | 22:04 | 23:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T. Gate A7 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Krakau was op gate A07. | ||||
10-11-2024 | 22:04 | 23:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T. Gate A7 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Krakau was op gate A07. | ||||
10-11-2024 | 22:04 | 23:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T. Gate A7 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Krakau was op gate A07. | ||||
10-11-2024 | 22:04 | 23:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T. Gate A7 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Krakau was op gate A07. | ||||
10-11-2024 | 22:04 | 23:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T. Gate A7 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Krakau was op gate A07. | ||||
10-11-2024 | 22:04 | 23:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T. Gate A7 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Krakau was op gate A07. | ||||
07-11-2024 | 20:00 | 21:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T. Gate A3 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Krakau was op gate A03. | ||||
03-11-2024 | 22:23 | 00:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T. Gate A6 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Krakau was op gate A06. | ||||
31-10-2024 | 20:01 | 21:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T. Gate A4 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Krakau was op gate A04. | ||||
27-10-2024 | 22:10 | 00:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T. Gate A2 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Krakau was op gate A02. |