Vlucht MK9353
Vlucht MK9353 uitgevoerd door Air Mauritius is geannuleerd
MK9353 is een codeshared vlucht met AF1731 uitgevoerd door Air France. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Milaan (Milano Malpensa Airport) naar Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) is 42 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Milaan naar Parijs is hemelsbreed 597 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Mauritius. De terminal waar vlucht MK9353 van vertrekt is 1. Naast vlucht MK9353 vliegen er nog meer vluchten van Milaan naar Parijs. Dit zijn onder andere vlucht 5O1331, A51131, A51231, A51331, A51731, A51831, AF1131 en AF1231.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 178 kilogram per persoon. Dit is 1.98 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht MK9353
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 18:40 | 20:15 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
20-11-2024 | 18:39 | 20:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A7 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 18:29 | 19:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A3 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 18:33 | 20:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A8 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 18:35 | 20:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
16-11-2024 | 19:21 | 20:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A5 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 18:52 | 20:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A4 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 18:37 | 20:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 18:41 | 20:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A10 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 18:52 | 20:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A8 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 18:40 | 20:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A10 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 18:34 | 20:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A5 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 19:21 | 20:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A7 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 19:32 | 20:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
07-11-2024 | 18:37 | 20:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A5 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 18:40 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A7 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 19:07 | 21:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2B. Gate A4 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 18:44 | 20:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A1 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 18:38 | 20:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A5 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 19:49 | 21:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
01-11-2024 | 18:41 | 20:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A3 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 18:37 | 20:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A5 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 18:39 | 20:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
29-10-2024 | 18:34 | 20:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A5 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 18:46 | 20:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A1 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 18:39 | 20:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A5 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 19:34 | 20:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A3 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 19:02 | 20:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-10-2024 | 18:58 | 20:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A8 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-10-2024 | 19:15 | 20:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate A5 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. |