Vlucht AA6686

Vlucht AA6686 uitgevoerd door American Airlines is geland

Vertrokken van München
Duitsland - München Airport

Vertrokken: 14:21 14:15

Geland op Londen
Verenigd Koninkrijk - London Heathrow Airport

Aankomst: 15:15 15:25


AA6686 is een codeshared vlucht met BA927 uitgevoerd door British Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van München (München Airport) naar Londen (London Heathrow Airport) is 1 uur en 7 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van München naar Londen is hemelsbreed 941 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA6686 van vertrekt is 1. De gate is C10. De terminal waar vlucht AA6686 aankomt uit Londen is 5. Naast vlucht AA6686 vliegen er nog meer vluchten van München naar Londen. Dit zijn onder andere vlucht A31577, A31602, A31604, A31605, AA6401, AA6406, AA6427 en AA6437.

Voorgaande vluchten van vlucht AA6686

DatumVertrekAankomstStatus
22-02-202514:2115:15geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken.
16-02-202514:5215:53geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B17 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken.
15-02-202514:3815:45geland
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B17 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken.
08-02-202514:1715:03geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B14 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken.
02-02-202515:0916:05geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B17 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken.
26-01-202515:0116:19geland
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B17 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken.
25-01-202514:1115:11geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B14 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken.
19-01-202514:4115:48geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B17 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken.
18-01-202514:1815:09geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B14 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken.
12-01-202514:5916:11geland
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B17 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken.
11-01-202514:5715:48geland
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B14 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken.
Vlucht AA6686 had op 11-01-2025 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 23 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 11 vluchten is 12 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van AA6686 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top