Vlucht CA6454
Vlucht CA6454 uitgevoerd door Air China is geland
Vlucht CA6454 heeft 5 minuten vertraging.
CA6454 is een codeshared vlucht met EN8218 uitgevoerd door Air Dolomiti. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van München (München Airport) naar Bari (Bari Karol Wojtyla Airport) is 1 uur en 3 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van München naar Bari is hemelsbreed 893 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air China. De terminal waar vlucht CA6454 van vertrekt is 2. De gate is G10. Naast vlucht CA6454 vliegen er nog meer vluchten van München naar Bari. Dit zijn onder andere vlucht AC7350, EN8218, EN8220, EN8222, LH7430, LH9468, LH9470 en NH6860.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 266 kilogram per persoon. Dit is 2.95 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht CA6454
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-02-2025 | 16:09 | 17:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate G10 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-02-2025 | 09:54 | 11:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate G29 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-02-2025 | 16:07 | 17:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate G17 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-02-2025 | 10:05 | 11:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. Gate G5 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-01-2025 | 09:59 | 11:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate K20 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-01-2025 | 09:52 | 11:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate G46 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-01-2025 | 16:03 | 17:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate K16 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-01-2025 | 09:52 | 11:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G46 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-01-2025 | 09:47 | 11:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K20 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-01-2025 | 15:03 | 16:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K14 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-01-2025 | 09:52 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate K14 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-01-2025 | 09:50 | 11:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. Gate G43 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-01-2025 | 16:10 | 17:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. Gate G41 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-01-2025 | 09:50 | 11:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate G46 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-01-2025 | 09:53 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate G37 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-01-2025 | 15:22 | 16:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. Gate G43 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-01-2025 | 10:13 | 12:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 51 minuten vertraging. Gate K14 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-01-2025 | 16:20 | 18:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. Gate G6 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-01-2025 | 09:55 | 11:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate G35 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-01-2025 | 16:14 | 17:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate G17 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-01-2025 | 09:53 | 11:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate K4 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-01-2025 | 09:55 | 11:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate G46 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-01-2025 | 15:29 | 16:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. Gate G8 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-01-2025 | 09:48 | 11:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K16 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-01-2025 | 16:08 | 17:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate K18 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-01-2025 | 09:48 | 11:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G46 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-01-2025 | 16:29 | 18:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. Gate G27 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-01-2025 | 09:52 | 11:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G46 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-01-2025 | 09:51 | 11:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate K16 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-01-2025 | 15:14 | 16:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate G43 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. |