Vlucht NH6087
Vlucht NH6087 uitgevoerd door All Nippon Airways is gepland
NH6087 is een codeshared vlucht met LH1930 uitgevoerd door Lufthansa. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van München (München Airport) naar Berlijn (Berlin Brandenburg Airport) is 32 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van München naar Berlijn is hemelsbreed 462 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door All Nippon Airways. De terminal waar vlucht NH6087 van vertrekt is 2. De gate is G14. Naast vlucht NH6087 vliegen er nog meer vluchten van München naar Berlijn. Dit zijn onder andere vlucht A31421, A31423, A31437, A31543, A31544, A31579, A31586 en A31596.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 137 kilogram per persoon. Dit is 1.53 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NH6087
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-02-2025 | 08:29 | 09:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G26 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B06. | ||||
03-02-2025 | 08:08 | 09:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G20 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B06. | ||||
02-02-2025 | 09:15 | 10:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G18 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B20. | ||||
01-02-2025 | 08:58 | 10:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G30 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B20. | ||||
31-01-2025 | 08:07 | 09:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G30 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B20. | ||||
30-01-2025 | 08:00 | 09:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G8 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B07. | ||||
29-01-2025 | 07:59 | 09:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G28 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B06. | ||||
28-01-2025 | 07:57 | 09:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G34 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B20. | ||||
27-01-2025 | 08:10 | 09:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G14 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B07. | ||||
26-01-2025 | 09:01 | 10:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G13 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B06. | ||||
25-01-2025 | 08:58 | 10:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K12 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B20. | ||||
24-01-2025 | 08:02 | 09:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G19 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B06. | ||||
23-01-2025 | 08:01 | 09:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G20 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B03. | ||||
22-01-2025 | 08:13 | 09:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate G29 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B06. | ||||
21-01-2025 | 08:04 | 09:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G34 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B20. | ||||
20-01-2025 | 08:00 | 09:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G14 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B07. | ||||
19-01-2025 | 09:21 | 10:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G13 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B06. | ||||
18-01-2025 | 08:57 | 10:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate G31 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B06. | ||||
17-01-2025 | 08:03 | 09:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G28 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B20. | ||||
16-01-2025 | 08:14 | 09:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate G31 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A03. | ||||
15-01-2025 | 08:30 | 10:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate G34 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B20. | ||||
14-01-2025 | 08:09 | 09:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K3 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B20. | ||||
13-01-2025 | 08:20 | 09:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G34 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A10. | ||||
12-01-2025 | 09:15 | 10:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G31 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B06. | ||||
11-01-2025 | 09:43 | 11:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K7 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B20. | ||||
10-01-2025 | 07:57 | 09:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G4 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A01. | ||||
09-01-2025 | 08:17 | 09:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate G4 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B07. | ||||
08-01-2025 | 08:03 | 09:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G28 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B06. | ||||
07-01-2025 | 07:59 | 08:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G14 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B20. | ||||
06-01-2025 | 08:02 | 09:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K16 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B03. |