Vlucht UA9222
Vlucht UA9222 uitgevoerd door United Airlines is gepland
UA9222 is een codeshared vlucht met LH2414 uitgevoerd door Lufthansa. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van München (München Airport) naar Stockholm (Stockholm Arlanda Airport) is 2 uur en 34 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van München naar Stockholm is hemelsbreed 1317 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA9222 van vertrekt is 2. De terminal waar vlucht UA9222 aankomt uit Stockholm is 5. De gate is F39. Naast vlucht UA9222 vliegen er nog meer vluchten van München naar Stockholm. Dit zijn onder andere vlucht A31418, A31478, A31548, AC9293, AC9332, AC9589, CL2412 en CL2414.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 392 kilogram per persoon. Dit is 4.36 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA9222
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-02-2025 | 09:27 | 11:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate G26 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate E9. | ||||
03-02-2025 | 09:26 | 11:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate G48 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate E8. | ||||
02-02-2025 | 09:13 | 11:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate G48 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate E7. | ||||
01-02-2025 | 09:22 | 11:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate K16 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate E9. | ||||
31-01-2025 | 09:17 | 11:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate K12 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate D16. | ||||
30-01-2025 | 09:32 | 11:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate G2 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate E9. | ||||
29-01-2025 | 09:18 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate G26 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate D14. | ||||
28-01-2025 | 09:30 | 11:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate G34 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate D14. | ||||
27-01-2025 | 09:26 | 11:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate G18 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate F33. | ||||
26-01-2025 | 09:17 | 11:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate K6 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate E9. | ||||
25-01-2025 | 09:29 | 11:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate K15 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate E9. | ||||
24-01-2025 | 09:27 | 11:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate G16 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate E4. | ||||
23-01-2025 | 09:22 | 11:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate G40 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate E6. | ||||
22-01-2025 | 09:28 | 11:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate G2 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate E7. | ||||
21-01-2025 | 09:27 | 11:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate G38 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate D16. | ||||
20-01-2025 | 09:22 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate K25 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate D16. | ||||
19-01-2025 | 09:14 | 11:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate K10 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate E9. | ||||
18-01-2025 | 09:25 | 11:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate G34 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate E3. | ||||
17-01-2025 | 09:15 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate G8 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate E3. | ||||
16-01-2025 | 09:22 | 11:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate K22 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate D14. | ||||
15-01-2025 | 10:02 | 13:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate G26 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate D14. | ||||
14-01-2025 | 09:42 | 11:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate K9 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate D14. | ||||
13-01-2025 | 09:21 | 11:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate K27 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate F30. | ||||
12-01-2025 | 09:12 | 11:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate G4 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate E5. | ||||
11-01-2025 | 09:28 | 11:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate G34 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate F35. | ||||
10-01-2025 | 09:25 | 11:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate K11 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate E10. | ||||
09-01-2025 | 09:26 | 11:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate K9 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate F29. | ||||
08-01-2025 | 09:20 | 11:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate G8 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate E7. | ||||
07-01-2025 | 09:28 | 11:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate G4 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate D12. | ||||
06-01-2025 | 09:37 | 11:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate G34 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Stockholm was op gate E6. |