Vlucht B6176
Vlucht B6176 uitgevoerd door Jetblue Airways is gepland
Vertrekt van New Orleans
Verenigde Staten - Louis Armstrong New Orleans International Airport
Vertrekt: 17:35
De geschatte vluchtduur van New Orleans (Louis Armstrong New Orleans International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 2 uur en 15 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New Orleans naar New York is hemelsbreed 1902 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Jetblue Airways. De terminal waar vlucht B6176 aankomt uit New York is 5. De gate is 9. Naast vlucht B6176 vliegen er nog meer vluchten van New Orleans naar New York. Dit zijn onder andere vlucht AA9100, AA9119, AA9133, AA9154, AA9162, AA9172, AA9173 en AA9227.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 566 kilogram per persoon. Dit is 6.29 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht B6176
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 07:57 | 11:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 51 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
19-11-2024 | 05:55 | 09:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 11. | ||||
18-11-2024 | 06:08 | 09:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
17-11-2024 | 05:59 | 10:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 9. | ||||
16-11-2024 | 06:04 | 10:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
15-11-2024 | 05:55 | 09:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10. | ||||
14-11-2024 | 07:02 | 10:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 8. | ||||
13-11-2024 | 05:45 | 09:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 17. | ||||
12-11-2024 | 05:59 | 09:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 12. | ||||
11-11-2024 | 06:00 | 09:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 8. | ||||
10-11-2024 | 05:59 | 09:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
09-11-2024 | 05:47 | 09:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 8. | ||||
08-11-2024 | 06:07 | 09:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
07-11-2024 | 05:51 | 09:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 11. | ||||
06-11-2024 | 05:42 | 09:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 1. | ||||
05-11-2024 | 05:51 | 09:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 17. | ||||
04-11-2024 | 05:56 | 09:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
03-11-2024 | 06:09 | 10:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
02-11-2024 | 05:55 | 09:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 8. | ||||
01-11-2024 | 06:04 | 10:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
31-10-2024 | 05:44 | 09:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 1. | ||||
30-10-2024 | 05:51 | 09:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
29-10-2024 | 06:25 | 10:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
28-10-2024 | 05:51 | 09:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
27-10-2024 | 05:50 | 09:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 8. | ||||
26-10-2024 | 08:53 | 12:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10. | ||||
25-10-2024 | 08:53 | 12:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10. | ||||
24-10-2024 | 08:59 | 12:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 7. | ||||
23-10-2024 | 09:31 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
22-10-2024 | 08:50 | 12:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C1 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 11. |