Vlucht QR9058
Vlucht QR9058 uitgevoerd door Qatar Airways is geland
Vertrokken van Minneapolis
Verenigde Staten - Minneapolis-St Paul International Airport
Vertrokken: 13:28 12:13
Vlucht QR9058 heeft 57 minuten vertraging.
QR9058 is een codeshared vlucht met MQ3802 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Minneapolis (Minneapolis-St Paul International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Minneapolis naar Chicago is hemelsbreed 536 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR9058 van vertrekt is 1. De gate is E14. Naast vlucht QR9058 vliegen er nog meer vluchten van Minneapolis naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I411, 1I452, 1I464, 1I574, 1I738, 1I848, 1I923 en 9E5196.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 160 kilogram per persoon. Dit is 1.77 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR9058
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-01-2025 | 13:28 | 14:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L4. | ||||
20-01-2025 | 12:10 | 13:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E13 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
19-01-2025 | 12:04 | 13:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
17-01-2025 | 12:11 | 13:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E16 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11. | ||||
16-01-2025 | 12:15 | 13:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. | ||||
15-01-2025 | 12:09 | 13:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. | ||||
14-01-2025 | 12:13 | 13:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10A. | ||||
13-01-2025 | 12:07 | 13:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. | ||||
12-01-2025 | 12:24 | 14:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6A. | ||||
10-01-2025 | 14:40 | 16:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
09-01-2025 | 14:48 | 16:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E16 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L24. | ||||
08-01-2025 | 12:04 | 13:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L24. | ||||
07-01-2025 | 12:07 | 13:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6A. | ||||
06-01-2025 | 16:22 | 17:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10B. | ||||
05-01-2025 | 14:12 | 15:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
04-01-2025 | 14:58 | 16:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. | ||||
03-01-2025 | 14:54 | 16:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11. | ||||
02-01-2025 | 14:07 | 15:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H2. | ||||
01-01-2025 | 14:53 | 16:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
31-12-2024 | 14:59 | 17:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. | ||||
30-12-2024 | 14:12 | 15:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G6. | ||||
29-12-2024 | 14:28 | 16:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
27-12-2024 | 14:08 | 16:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
26-12-2024 | 14:10 | 15:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
23-12-2024 | 14:09 | 15:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
22-12-2024 | 14:07 | 15:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4. | ||||
20-12-2024 | 14:11 | 15:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
19-12-2024 | 14:30 | 16:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E16 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6A. | ||||
18-12-2024 | 06:54 | 08:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
17-12-2024 | 06:58 | 08:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C12 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K20. |