Vlucht QF4863

Vlucht QF4863 uitgevoerd door Qantas Airways is geland
Vertrokken van Minneapolis
Verenigde Staten - Minneapolis-St Paul International Airport
Vertrokken: 05:23 05:30
QF4863 is een codeshared vlucht met AA3120 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Minneapolis (Minneapolis-St Paul International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Minneapolis naar Chicago is hemelsbreed 536 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qantas Airways. De terminal waar vlucht QF4863 van vertrekt is 1. De gate is D4. Naast vlucht QF4863 vliegen er nog meer vluchten van Minneapolis naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I411, 1I452, 1I464, 1I574, 1I738, 1I848, 1I923 en 9E5196.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 160 kilogram per persoon. Dit is 1.77 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QF4863
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-02-2025 | 05:23 | 06:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D4 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
21-02-2025 | 05:17 | 06:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D4 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K19. | ||||
20-02-2025 | 05:26 | 07:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E12 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
19-02-2025 | 05:54 | 07:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
18-02-2025 | 05:18 | 06:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C13 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. | ||||
17-02-2025 | 05:20 | 06:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E11 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
16-02-2025 | 05:20 | 07:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
15-02-2025 | 05:27 | 07:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
14-02-2025 | 05:23 | 06:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
13-02-2025 | 05:23 | 06:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E11 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
12-02-2025 | 05:18 | 06:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E11 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
11-02-2025 | 05:13 | 06:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E16 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
10-02-2025 | 05:18 | 06:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E11 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
09-02-2025 | 05:18 | 06:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C11 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K19. | ||||
08-02-2025 | 05:17 | 07:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E12 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. | ||||
07-02-2025 | 05:16 | 06:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E11 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
06-02-2025 | 05:34 | 07:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
05-02-2025 | 05:19 | 06:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E11 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
04-02-2025 | 06:14 | 08:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 58 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
03-02-2025 | 05:16 | 07:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E11 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
02-02-2025 | 05:14 | 07:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E11 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
01-02-2025 | 05:09 | 06:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E11 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. | ||||
31-01-2025 | 05:12 | 06:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E11 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
30-01-2025 | 05:17 | 06:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E16 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
29-01-2025 | 05:09 | 06:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C11 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
28-01-2025 | 05:10 | 06:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E11 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
27-01-2025 | 05:16 | 06:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E11 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H14. | ||||
26-01-2025 | 05:09 | 06:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C11 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
25-01-2025 | 05:17 | 06:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E11 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
24-01-2025 | 05:15 | 06:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate F5 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. |