Vlucht NH7439

Vlucht NH7439 uitgevoerd door All Nippon Airways is geland
Vertrokken van Minneapolis
Verenigde Staten - Minneapolis-St Paul International Airport
Vertrokken: 07:54 08:00
NH7439 is een codeshared vlucht met UA343 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Minneapolis (Minneapolis-St Paul International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Minneapolis naar Chicago is hemelsbreed 536 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door All Nippon Airways. De terminal waar vlucht NH7439 van vertrekt is 1. De gate is E6. Naast vlucht NH7439 vliegen er nog meer vluchten van Minneapolis naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I411, 1I452, 1I464, 1I574, 1I738, 1I848, 1I923 en 9E5196.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 160 kilogram per persoon. Dit is 1.77 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NH7439
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-02-2025 | 07:53 | 09:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E7 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
20-02-2025 | 07:55 | 09:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E9 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4. | ||||
19-02-2025 | 07:54 | 09:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E7 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B2. | ||||
18-02-2025 | 07:56 | 09:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23. | ||||
17-02-2025 | 08:29 | 09:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E7 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B7. | ||||
16-02-2025 | 07:55 | 10:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E7 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23. | ||||
15-02-2025 | 07:55 | 10:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E7 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B2. | ||||
14-02-2025 | 07:54 | 09:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C19. | ||||
12-02-2025 | 07:42 | 09:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23. | ||||
11-02-2025 | 10:22 | 11:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E9 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B12. | ||||
10-02-2025 | 07:51 | 09:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E4 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
09-02-2025 | 07:53 | 09:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
08-02-2025 | 07:37 | 09:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B6. | ||||
07-02-2025 | 07:52 | 09:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C9. | ||||
06-02-2025 | 08:57 | 10:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E9 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B3. | ||||
05-02-2025 | 07:49 | 09:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E9 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B10. | ||||
04-02-2025 | 07:55 | 09:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26. | ||||
03-02-2025 | 07:57 | 10:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26. | ||||
02-02-2025 | 07:53 | 09:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22. | ||||
01-02-2025 | 07:35 | 09:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
31-01-2025 | 07:54 | 09:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B10. | ||||
30-01-2025 | 07:52 | 09:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
29-01-2025 | 07:46 | 09:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E7 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
28-01-2025 | 07:51 | 09:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C29. | ||||
27-01-2025 | 07:53 | 09:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B3. | ||||
26-01-2025 | 07:53 | 09:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31. | ||||
25-01-2025 | 07:36 | 09:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3. | ||||
24-01-2025 | 07:57 | 09:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B7. | ||||
23-01-2025 | 07:50 | 09:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E7 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4. | ||||
22-01-2025 | 07:54 | 09:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E7 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C9. |