Vlucht KL6242
Vlucht KL6242 uitgevoerd door KLM Royal Dutch Airlines is gepland
Vertrekt van Minneapolis
Verenigde Staten - Minneapolis-St Paul International Airport
Vertrekt: 18:35 18:05
Vlucht KL6242 heeft 30 minuten vertraging.
KL6242 is een codeshared vlucht met DL1482 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Minneapolis (Minneapolis-St Paul International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Minneapolis naar Chicago is hemelsbreed 536 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door KLM. De terminal waar vlucht KL6242 van vertrekt is 1. De gate is F15. Naast vlucht KL6242 vliegen er nog meer vluchten van Minneapolis naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I411, 1I452, 1I464, 1I574, 1I738, 1I848, 1I923 en 9E5196.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 160 kilogram per persoon. Dit is 1.77 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KL6242
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 18:05 | 19:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate F15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M8. | ||||
19-11-2024 | 17:42 | 19:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate F15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M5. | ||||
18-11-2024 | 18:11 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate F2 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M6. | ||||
17-11-2024 | 17:58 | 19:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate F3 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M8. | ||||
15-11-2024 | 18:05 | 19:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate F16 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M7. | ||||
14-11-2024 | 18:19 | 19:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate F16 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M10. | ||||
13-11-2024 | 17:44 | 19:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate F11 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M6. | ||||
12-11-2024 | 18:00 | 19:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate F15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. | ||||
11-11-2024 | 17:57 | 19:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate F15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M3. |