Vlucht GF6530
Vlucht GF6530 uitgevoerd door Gulf Air is geland
Vertrokken van Minneapolis
Verenigde Staten - Minneapolis-St Paul International Airport
Vertrokken: 15:39 14:30
Vlucht GF6530 heeft 1 uur en 9 minuten vertraging.
GF6530 is een codeshared vlucht met MQ3958 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Minneapolis (Minneapolis-St Paul International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Minneapolis naar Chicago is hemelsbreed 536 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Gulf Air. De terminal waar vlucht GF6530 van vertrekt is 1. De gate is E15. Naast vlucht GF6530 vliegen er nog meer vluchten van Minneapolis naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I411, 1I452, 1I464, 1I574, 1I738, 1I848, 1I923 en 9E5196.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 160 kilogram per persoon. Dit is 1.77 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht GF6530
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-11-2024 | 14:28 | 15:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G10. | ||||
17-11-2024 | 14:42 | 16:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
15-11-2024 | 14:28 | 15:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L1A. | ||||
14-11-2024 | 14:25 | 16:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. | ||||
11-11-2024 | 14:27 | 15:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L21. | ||||
10-11-2024 | 14:30 | 15:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
07-11-2024 | 14:33 | 15:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10A. | ||||
02-11-2024 | 16:14 | 17:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
01-11-2024 | 16:15 | 17:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
30-10-2024 | 16:38 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E16 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6A. | ||||
29-10-2024 | 16:15 | 17:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
28-10-2024 | 16:21 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E13 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L4. | ||||
27-10-2024 | 16:14 | 17:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E14 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10A. | ||||
26-10-2024 | 16:12 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E13 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
25-10-2024 | 19:47 | 21:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E16 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
24-10-2024 | 16:21 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
23-10-2024 | 16:21 | 18:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H3A. | ||||
22-10-2024 | 16:17 | 17:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H1A. | ||||
21-10-2024 | 16:17 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G12. | ||||
20-10-2024 | 16:27 | 17:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
19-10-2024 | 16:41 | 18:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G12. | ||||
18-10-2024 | 16:27 | 18:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
17-10-2024 | 16:19 | 17:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. | ||||
16-10-2024 | 16:10 | 18:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 58 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E16 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
15-10-2024 | 16:43 | 18:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. | ||||
14-10-2024 | 16:22 | 17:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E16 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6A. | ||||
13-10-2024 | 16:17 | 17:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E16 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. | ||||
12-10-2024 | 16:10 | 17:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E13 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
11-10-2024 | 16:16 | 17:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
10-10-2024 | 16:12 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E15 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. |