Vlucht AC5122

Vlucht AC5122 uitgevoerd door Air Canada is geland
Vertrokken van Minneapolis
Verenigde Staten - Minneapolis-St Paul International Airport
Vertrokken: 05:55 06:00
AC5122 is een codeshared vlucht met UA1705 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Minneapolis (Minneapolis-St Paul International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Minneapolis naar Chicago is hemelsbreed 536 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. De terminal waar vlucht AC5122 van vertrekt is 1. De gate is E6. Naast vlucht AC5122 vliegen er nog meer vluchten van Minneapolis naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I411, 1I452, 1I464, 1I574, 1I738, 1I848, 1I923 en 9E5196.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 160 kilogram per persoon. Dit is 1.77 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AC5122
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-02-2025 | 05:55 | 07:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
21-02-2025 | 05:53 | 07:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B8. | ||||
20-02-2025 | 06:00 | 07:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B7. | ||||
19-02-2025 | 06:01 | 07:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B6. | ||||
18-02-2025 | 05:52 | 07:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C9. | ||||
17-02-2025 | 06:06 | 07:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
16-02-2025 | 05:58 | 07:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
15-02-2025 | 05:55 | 07:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
14-02-2025 | 06:08 | 07:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
13-02-2025 | 05:56 | 07:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B8. | ||||
12-02-2025 | 05:57 | 07:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
11-02-2025 | 05:56 | 07:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B3. | ||||
10-02-2025 | 06:44 | 08:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
09-02-2025 | 06:13 | 07:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B8. | ||||
08-02-2025 | 05:55 | 07:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
07-02-2025 | 05:56 | 07:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B14. | ||||
06-02-2025 | 06:06 | 07:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
05-02-2025 | 05:58 | 07:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C20. | ||||
04-02-2025 | 05:50 | 07:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B6. | ||||
03-02-2025 | 06:38 | 08:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
02-02-2025 | 05:59 | 07:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20. | ||||
01-02-2025 | 05:49 | 07:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B14. | ||||
31-01-2025 | 05:49 | 07:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C11. | ||||
30-01-2025 | 05:51 | 07:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E10 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C11. | ||||
29-01-2025 | 05:57 | 07:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4. | ||||
28-01-2025 | 05:54 | 07:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
27-01-2025 | 05:52 | 07:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7. | ||||
26-01-2025 | 06:03 | 07:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21. | ||||
25-01-2025 | 05:50 | 07:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
24-01-2025 | 05:52 | 07:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate E6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B10. |