Vlucht KL6155 uitgevoerd door KLM Royal Dutch Airlines is gepland
Vertrekt van Minneapolis
Verenigde Staten - Minneapolis-St Paul International Airport
Vertrekt: 16:25
KL6155 is een codeshared vlucht met DL152 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Minneapolis (Minneapolis-St Paul International Airport) naar Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) is 8 uur en 3 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Minneapolis naar Parijs is hemelsbreed 6774 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door KLM. De terminal waar vlucht KL6155 van vertrekt is 1. De gate is G3. De terminal waar vlucht KL6155 aankomt uit Parijs is 2E. De gate is K53. Naast vlucht KL6155 vliegen er nog meer vluchten van Minneapolis naar Parijs. Dit zijn onder andere vlucht AF3551, AF3566, AF3574, AF3592, AF3653, AF673, AF8634 en AZ2597.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 2016 kilogram per persoon. Dit is 22.4 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht KL6155
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
03-05-2024 | 16:18 | 07:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G11 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate K53. | ||||
02-05-2024 | 16:22 | 07:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G11 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate M45. | ||||
01-05-2024 | 16:38 | 08:32 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G13 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate K52. | ||||
30-04-2024 | 16:28 | 07:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G4 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate M50. | ||||
29-04-2024 | 16:26 | 07:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G13 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate K53. | ||||
28-04-2024 | 16:22 | 07:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G11 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate K53. | ||||
27-04-2024 | 16:45 | 07:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G3 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate M31. | ||||
26-04-2024 | 16:30 | 07:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G4 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate K53. | ||||
25-04-2024 | 16:19 | 07:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G4 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate K53. | ||||
24-04-2024 | 16:24 | 07:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G9 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate M27. | ||||
23-04-2024 | 16:42 | 07:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate M29. | ||||
22-04-2024 | 16:23 | 07:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G4 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate K53. | ||||
21-04-2024 | 16:45 | 08:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G3 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate K39. | ||||
20-04-2024 | 16:21 | 07:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate K48. | ||||
19-04-2024 | 17:26 | 09:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate K52. | ||||
18-04-2024 | 16:22 | 07:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G3 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate K52. | ||||
17-04-2024 | 16:26 | 07:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G9 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate M44. | ||||
16-04-2024 | 16:43 | 08:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G3 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate M50. | ||||
15-04-2024 | 17:04 | 08:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G3 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate K52. | ||||
14-04-2024 | 16:21 | 07:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G3 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate K52. | ||||
13-04-2024 | 16:27 | 07:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate K52. | ||||
12-04-2024 | 16:25 | 07:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate K52. | ||||
11-04-2024 | 16:24 | 07:13 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G9 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate M31. | ||||
10-04-2024 | 16:26 | 07:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate K53. | ||||
09-04-2024 | 16:25 | 07:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G4 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate K52. | ||||
08-04-2024 | 16:28 | 07:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G4 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate K52. | ||||
07-04-2024 | 16:28 | 08:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G3 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate M47. | ||||
06-04-2024 | 16:17 | 07:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G4 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate K52. | ||||
05-04-2024 | 16:38 | 08:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G3 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate M31. | ||||
04-04-2024 | 16:25 | 08:11 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate G4 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Parijs was op gate K53. |