Vlucht LH8835
Vlucht LH8835 uitgevoerd door Lufthansa is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 27% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 54 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht LH8835 heeft 1 uur en 17 minuten vertraging.
LH8835 is een codeshared vlucht met YX3454 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Madison (Dane County Regional Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 42 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Madison naar Chicago is hemelsbreed 175 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Lufthansa. Naast vlucht LH8835 vliegen er nog meer vluchten van Madison naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I661, 1I686, 1I773, 1I840, AA1407, AA2149, AA2220 en AA2910.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 52 kilogram per persoon. Dit is 0.58 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LH8835
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 17:56 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 5 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
19-11-2024 | 17:22 | 18:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E4. | ||||
18-11-2024 | 17:30 | 18:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18. | ||||
17-11-2024 | 17:31 | 18:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18. | ||||
16-11-2024 | 17:16 | 18:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F11. | ||||
15-11-2024 | 17:45 | 19:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
14-11-2024 | 17:29 | 18:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
13-11-2024 | 17:28 | 18:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
12-11-2024 | 17:27 | 19:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3. | ||||
11-11-2024 | 17:27 | 18:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
10-11-2024 | 18:01 | 19:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
09-11-2024 | 17:55 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F11. | ||||
08-11-2024 | 17:38 | 18:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F6. | ||||
07-11-2024 | 17:32 | 18:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
06-11-2024 | 17:35 | 19:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
05-11-2024 | 17:31 | 19:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
04-11-2024 | 17:24 | 18:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
03-11-2024 | 17:25 | 18:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1. | ||||
02-11-2024 | 17:15 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F21. | ||||
01-11-2024 | 17:42 | 19:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 6 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
31-10-2024 | 17:30 | 18:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F16. | ||||
30-10-2024 | 17:28 | 18:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B1. | ||||
29-10-2024 | 17:28 | 18:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. | ||||
28-10-2024 | 17:28 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
27-10-2024 | 17:29 | 19:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F26. | ||||
26-10-2024 | 17:10 | 18:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
25-10-2024 | 17:23 | 18:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 6 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
24-10-2024 | 17:15 | 18:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. | ||||
23-10-2024 | 17:15 | 18:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18. | ||||
22-10-2024 | 17:10 | 18:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 4 op Madison is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C4. |