Vlucht AA5973

Vlucht AA5973 uitgevoerd door American Airlines is geland

Vertrokken van Milwaukee
Verenigde Staten - General Mitchell International Airport

Vertrokken: 11:29

Geland op Philadelphia
Verenigde Staten - Philadelphia International Airport

Aankomst: 14:25 14:34


AA5973 is een codeshared vlucht met PT5973 uitgevoerd door Piedmont Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Milwaukee (General Mitchell International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 1 uur en 19 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Milwaukee naar Philadelphia is hemelsbreed 1108 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. Naast vlucht AA5973 vliegen er nog meer vluchten van Milwaukee naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I237, 1I309, 1I424, 1I506, AA1374, AA223, AA2473 en AA4257.

Voorgaande vluchten van vlucht AA5973

DatumVertrekAankomstStatus
23-02-202511:2914:25geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D52 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 36.
22-02-202511:1614:21geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D56 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 33.
21-02-202511:1614:18geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D56 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 19.
20-02-202511:1714:34geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 22.
19-02-202511:1614:16geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 35.
18-02-202511:2114:13geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 34.
17-02-202511:2914:34geannuleerd
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie
16-02-202511:2214:48geland
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 7.
15-02-202511:2114:35geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 31.
14-02-202511:1714:37geland
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 25.
13-02-202511:2714:54geland
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 23.
12-02-202511:5015:15geland
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 15.
11-02-202511:2915:11geland
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 27.
10-02-202511:3014:29geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 29.
09-02-202511:3614:36geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D56 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 37.
08-02-202511:2414:21geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 20.
07-02-202511:2214:13geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 22.
06-02-202511:2914:30geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 30.
05-02-202511:2414:16geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 18.
04-02-202511:2214:21geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 39.
03-02-202511:5615:50geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D56 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 25.
02-02-202511:2414:21geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D56 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 15.
01-02-202511:2814:23geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 21.
31-01-202511:3914:50geland
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 22.
30-01-202511:2314:16geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 26.
29-01-202511:3214:19geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 27.
28-01-202511:2214:18geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 29.
27-01-202511:3014:33geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D56 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 13.
26-01-202511:2214:14geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 3.
25-01-202511:2614:18geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate D55 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 13.
Vlucht AA5973 had op 03-02-2025 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 1 uur en 6 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 21 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens is 1 vlucht gevonden die is geannuleerd.

De vluchtinformatie van AA5973 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top