Vlucht AC1647
Vlucht AC1647 uitgevoerd door Air Canada is gepland
AC1647 is een codeshared vlucht met RV1647 uitgevoerd door Air Canada Rouge. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Toronto (Toronto Pearson International Airport) is 2 uur en 22 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Toronto is hemelsbreed 1990 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. De terminal waar vlucht AC1647 van vertrekt is S. De gate is J10. Naast vlucht AC1647 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Toronto. Dit zijn onder andere vlucht 1I638, 1I763, AA1246, AA1572, AC1197, AC1199, AC1201 en AC1203.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 592 kilogram per persoon. Dit is 6.58 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AC1647
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 16:40 | 19:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F82. | ||||
19-11-2024 | 18:40 | 21:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 55 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F36. | ||||
18-11-2024 | 18:06 | 21:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F55. | ||||
17-11-2024 | 16:41 | 19:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F97. | ||||
16-11-2024 | 16:30 | 19:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F57. | ||||
15-11-2024 | 16:23 | 20:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F36. | ||||
14-11-2024 | 16:32 | 19:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F57. | ||||
13-11-2024 | 16:21 | 19:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F97. | ||||
12-11-2024 | 16:15 | 19:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F82. | ||||
11-11-2024 | 16:30 | 19:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J11 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F36. | ||||
10-11-2024 | 16:49 | 20:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F98. | ||||
09-11-2024 | 19:10 | 22:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J14 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F66. | ||||
08-11-2024 | 16:29 | 20:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F32. | ||||
07-11-2024 | 16:27 | 19:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F82. | ||||
06-11-2024 | 16:22 | 19:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F55. | ||||
05-11-2024 | 16:32 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F57. | ||||
04-11-2024 | 16:45 | 20:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F95. | ||||
03-11-2024 | 16:34 | 19:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F96. | ||||
02-11-2024 | 16:21 | 19:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J16 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F97. | ||||
01-11-2024 | 16:23 | 19:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F66. | ||||
30-10-2024 | 16:24 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F57. | ||||
28-10-2024 | 16:40 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F57. | ||||
27-10-2024 | 18:18 | 21:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F36. | ||||
17-10-2024 | 21:33 | 00:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F72. | ||||
16-10-2024 | 21:16 | 00:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F67. | ||||
15-10-2024 | 22:02 | 00:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F72. | ||||
14-10-2024 | 21:47 | 00:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F36. | ||||
13-10-2024 | 21:32 | 00:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F36. | ||||
12-10-2024 | 22:29 | 01:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F66. | ||||
11-10-2024 | 21:51 | 01:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate J10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate F81. |