Vlucht AC1035
Vlucht AC1035 uitgevoerd door Air Canada is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 94% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 29 minuten arriveert op de luchthaven in Vancouver. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Vancouver (Vancouver International Airport) is 5 uur en 21 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Vancouver is hemelsbreed 4503 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. De terminal waar vlucht AC1035 van vertrekt is S. De gate is J10. Naast vlucht AC1035 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Vancouver. Dit zijn vlucht AC2035, AC7070 en AV2880.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1340 kilogram per persoon. Dit is 14.89 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht AC1035
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 18:31 | 22:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. Gate J8 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 18:16 | 23:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. Gate J10 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 18:36 | 22:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate J10 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 18:19 | 22:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate J10 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 18:17 | 21:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate J10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D49. | ||||
13-11-2024 | 18:35 | 22:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate J8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D48. | ||||
10-11-2024 | 18:52 | 22:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate J8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D50. | ||||
09-11-2024 | 18:15 | 21:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate J10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D49. | ||||
07-11-2024 | 18:15 | 21:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate J8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D48. | ||||
06-11-2024 | 18:44 | 22:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate J8 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 18:32 | 22:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. Gate J10 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 18:33 | 21:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate J10 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 18:16 | 21:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate J10 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 18:25 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate J8 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 18:25 | 22:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate J8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D48. | ||||
23-10-2024 | 18:05 | 21:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate J10 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-10-2024 | 19:07 | 22:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate J10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D50. | ||||
16-10-2024 | 18:56 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate J10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D50. | ||||
13-10-2024 | 18:11 | 21:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate J10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D50. | ||||
09-10-2024 | 21:39 | 01:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate J8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D49. | ||||
09-10-2024 | 21:39 | 21:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate J8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D49. | ||||
06-10-2024 | 18:03 | 21:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate J10 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-10-2024 | 18:15 | 21:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate J10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D50. | ||||
22-09-2024 | 18:27 | 21:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate J7 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-09-2024 | 18:40 | 22:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate J8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D51. | ||||
15-09-2024 | 18:26 | 21:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate J8 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-09-2024 | 18:13 | 22:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate J10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D50. | ||||
08-09-2024 | 18:13 | 21:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate J10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D50. | ||||
04-09-2024 | 19:07 | 22:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate J8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D49. | ||||
01-09-2024 | 21:44 | 01:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 13 minuten vertraging. Gate J14 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. |