Vlucht DO906
Vlucht DO906 uitgevoerd door SKYhigh Dominicana is geland
De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Santo Domingo (Las Americas International Airport) is 2 uur en 37 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Santo Domingo is hemelsbreed 1365 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Sky High Aviation Services. De terminal waar vlucht DO906 van vertrekt is C. De gate is F15. Op Las Americas International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht DO906. Naast vlucht DO906 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Santo Domingo. Dit zijn onder andere vlucht 2D686, 4X9970, 4X9972, 7H307, AA1154, AA1160, AA1337 en AA1452.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 406 kilogram per persoon. Dit is 4.51 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht DO906
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 16:30 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F15 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 16:28 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate F12 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 11:43 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F10 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 16:07 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F11 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 16:36 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
16-11-2024 | 16:54 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
15-11-2024 | 16:30 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F23 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 06:52 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
13-11-2024 | 06:57 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
12-11-2024 | 06:50 | 09:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
11-11-2024 | 06:58 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
10-11-2024 | 07:00 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
09-11-2024 | 06:55 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
08-11-2024 | 06:40 | 09:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F23 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 07:00 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
06-11-2024 | 07:06 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
05-11-2024 | 07:00 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
04-11-2024 | 07:00 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
03-11-2024 | 07:10 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
02-11-2024 | 08:00 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
31-10-2024 | 08:01 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
30-10-2024 | 08:00 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
29-10-2024 | 07:59 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
28-10-2024 | 08:00 | 10:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
27-10-2024 | 07:51 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
26-10-2024 | 07:55 | 10:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
25-10-2024 | 07:50 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
24-10-2024 | 07:50 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
23-10-2024 | 08:00 | 10:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
22-10-2024 | 09:29 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. |