Vlucht QR9269
Vlucht QR9269 uitgevoerd door Qatar Airways is geland
Vlucht QR9269 heeft 58 minuten vertraging.
QR9269 is een codeshared vlucht met AA2083 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 2 uur en 56 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Philadelphia is hemelsbreed 1634 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR9269 van vertrekt is N. De gate is D25. Naast vlucht QR9269 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I150, 1I216, 1I538, AA1003, AA1015, AA1138, AA1201 en AA1205.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 486 kilogram per persoon. Dit is 5.4 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR9269
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 16:45 | 19:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 58 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D25 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 20. | ||||
22-11-2024 | 13:57 | 17:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate E7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C29. | ||||
21-11-2024 | 13:59 | 16:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D45 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C23. | ||||
20-11-2024 | 14:01 | 16:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D16 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B14. | ||||
19-11-2024 | 14:09 | 16:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D39 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 3. | ||||
18-11-2024 | 13:59 | 16:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
17-11-2024 | 14:02 | 16:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D40 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B4. | ||||
16-11-2024 | 15:03 | 17:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D34 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
15-11-2024 | 14:01 | 16:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D48 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C28. | ||||
14-11-2024 | 13:58 | 16:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D2 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
13-11-2024 | 14:10 | 16:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D42 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
12-11-2024 | 14:31 | 17:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D50 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B4. | ||||
11-11-2024 | 13:54 | 16:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D46 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C29. | ||||
10-11-2024 | 13:58 | 16:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B9. | ||||
09-11-2024 | 14:35 | 17:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate E9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B11. | ||||
08-11-2024 | 14:00 | 16:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D50 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B16. | ||||
07-11-2024 | 15:34 | 18:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D34 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B5. | ||||
06-11-2024 | 13:55 | 16:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. |