Vlucht QR9037
Vlucht QR9037 uitgevoerd door Qatar Airways is gepland
QR9037 is een codeshared vlucht met AA3118 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 2 uur en 56 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Philadelphia is hemelsbreed 1634 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR9037 van vertrekt is N. De gate is D34. Naast vlucht QR9037 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I150, 1I216, 1I538, AA1003, AA1015, AA1138, AA1201 en AA1205.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 486 kilogram per persoon. Dit is 5.4 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR9037
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 18:23 | 21:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B6. | ||||
20-11-2024 | 18:26 | 21:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C23. | ||||
18-11-2024 | 18:57 | 21:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate E4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C24. | ||||
17-11-2024 | 20:36 | 23:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate E4 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 18:28 | 21:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D36 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 22. | ||||
13-11-2024 | 18:50 | 21:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D41 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C31. | ||||
11-11-2024 | 18:22 | 21:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate E7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 21. | ||||
10-11-2024 | 18:28 | 21:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 22. | ||||
08-11-2024 | 18:28 | 21:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D36 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
06-11-2024 | 18:24 | 20:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D43 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C23. | ||||
02-11-2024 | 21:07 | 23:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D45 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B9. | ||||
01-11-2024 | 19:43 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D19 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 19. | ||||
30-10-2024 | 19:50 | 22:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 22. | ||||
29-10-2024 | 19:47 | 22:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D22 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B6. | ||||
28-10-2024 | 19:45 | 22:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D49 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B10. | ||||
27-10-2024 | 19:56 | 22:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 26. | ||||
24-10-2024 | 19:44 | 22:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D22 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 19. |