Vlucht MH9489
Vlucht MH9489 uitgevoerd door Malaysia Airlines is geland
Vlucht MH9489 heeft 11 minuten vertraging.
MH9489 is een codeshared vlucht met AA1650 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 2 uur en 56 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Philadelphia is hemelsbreed 1634 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Malaysia Airlines. De terminal waar vlucht MH9489 van vertrekt is N. De gate is D26. Naast vlucht MH9489 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I150, 1I216, 1I538, AA1003, AA1015, AA1138, AA1201 en AA1205.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 486 kilogram per persoon. Dit is 5.4 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht MH9489
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 17:31 | 20:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D26 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
22-11-2024 | 17:30 | 20:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D36 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
21-11-2024 | 17:30 | 19:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D12 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 3. | ||||
20-11-2024 | 17:28 | 19:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D51 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
19-11-2024 | 17:28 | 20:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D47 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C28. | ||||
18-11-2024 | 17:30 | 20:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D16 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 3. | ||||
17-11-2024 | 17:30 | 20:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate E11 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
16-11-2024 | 17:44 | 20:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
15-11-2024 | 17:26 | 20:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
14-11-2024 | 17:28 | 20:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D2 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
13-11-2024 | 17:28 | 20:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B8. | ||||
12-11-2024 | 17:26 | 20:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate E10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C27. | ||||
11-11-2024 | 17:32 | 20:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D33 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
10-11-2024 | 17:27 | 20:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D33 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 16. | ||||
09-11-2024 | 17:29 | 20:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate E9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B4. | ||||
08-11-2024 | 17:24 | 19:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B9. | ||||
07-11-2024 | 17:24 | 20:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D26 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C27. | ||||
06-11-2024 | 17:21 | 20:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B13. | ||||
05-11-2024 | 17:54 | 20:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D16 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C27. | ||||
25-10-2024 | 15:02 | 17:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D33 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B5. | ||||
24-10-2024 | 14:59 | 17:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D30A op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 12. | ||||
23-10-2024 | 14:55 | 17:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D30 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 25. | ||||
22-10-2024 | 14:58 | 17:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D23 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 19. | ||||
21-10-2024 | 14:57 | 17:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D23 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
20-10-2024 | 14:57 | 17:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D27 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 17. | ||||
19-10-2024 | 15:46 | 18:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D21 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 17. | ||||
18-10-2024 | 15:58 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 51 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D21 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 17. | ||||
17-10-2024 | 14:56 | 17:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D27 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 20. | ||||
16-10-2024 | 15:03 | 17:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D14 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 22. | ||||
15-10-2024 | 15:02 | 17:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D23 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 18. |