Vlucht IB4196

Vlucht IB4196 uitgevoerd door Iberia is onderweg

Vertrokken van Miami
Verenigde Staten - Miami International Airport

Vertrokken: 17:31 17:30

Aankomst op Philadelphia
Verenigde Staten - Philadelphia International Airport

Aankomst: 20:17

De vlucht heeft inmiddels 99% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 2 minuten arriveert op de luchthaven in Philadelphia. Dit is inclusief mogelijke vertraging.


IB4196 is een codeshared vlucht met AA1650 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 2 uur en 56 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Philadelphia is hemelsbreed 1634 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Iberia. De terminal waar vlucht IB4196 van vertrekt is N. De gate is D26. Naast vlucht IB4196 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I150, 1I216, 1I538, AA1003, AA1015, AA1138, AA1201 en AA1205.

Voorgaande vluchten van vlucht IB4196

DatumVertrekAankomstStatus
22-11-202417:3020:37geland
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D36 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22.
21-11-202417:3019:59geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D12 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 3.
20-11-202417:2819:53geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D51 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26.
19-11-202417:2820:02geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D47 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C28.
18-11-202417:3020:15geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D16 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 3.
17-11-202417:3020:14geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate E11 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22.
16-11-202417:4420:28geland
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22.
15-11-202417:2620:26geland
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2.
14-11-202417:2820:17geland
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D2 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2.
13-11-202417:2820:15geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B8.
12-11-202417:2620:11geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate E10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C27.
11-11-202417:3220:09geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D33 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22.
10-11-202417:2720:00geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D33 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 16.
08-11-202417:2419:53geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B9.
07-11-202417:2420:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D26 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C27.
06-11-202417:2120:08geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B13.
Vlucht IB4196 had op 22-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 20 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 16 vluchten is 11 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van IB4196 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top