Vlucht G36304
Vlucht G36304 uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes is geland
G36304 is een codeshared vlucht met AA2762 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 2 uur en 56 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Philadelphia is hemelsbreed 1634 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes. De terminal waar vlucht G36304 van vertrekt is C. De gate is E10. Naast vlucht G36304 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I150, 1I216, 1I538, AA1003, AA1015, AA1138, AA1201 en AA1205.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 486 kilogram per persoon. Dit is 5.4 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht G36304
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-11-2024 | 09:36 | 12:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate E10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B6. | ||||
23-11-2024 | 09:41 | 12:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B7. | ||||
22-11-2024 | 09:37 | 12:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D43 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B6. | ||||
21-11-2024 | 09:42 | 12:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D38 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C23. | ||||
20-11-2024 | 09:31 | 12:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C24. | ||||
19-11-2024 | 09:36 | 12:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate E7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B5. | ||||
18-11-2024 | 09:37 | 12:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D38 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B10. | ||||
17-11-2024 | 09:33 | 12:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D36 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B11. | ||||
16-11-2024 | 09:36 | 12:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D34 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B11. | ||||
15-11-2024 | 09:40 | 12:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate E10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B6. | ||||
14-11-2024 | 09:35 | 12:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B10. | ||||
13-11-2024 | 09:33 | 12:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D43 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B10. | ||||
12-11-2024 | 09:36 | 12:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate E9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 10. | ||||
11-11-2024 | 09:40 | 12:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B10. | ||||
10-11-2024 | 09:36 | 12:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate E9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C24. | ||||
09-11-2024 | 09:35 | 12:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate E9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B11. | ||||
08-11-2024 | 09:40 | 12:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D12 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C23. | ||||
07-11-2024 | 09:35 | 12:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D36 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C27. | ||||
06-11-2024 | 09:37 | 12:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D30 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B11. | ||||
05-11-2024 | 09:35 | 12:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D36 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C24. | ||||
04-11-2024 | 14:37 | 17:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B7. | ||||
03-11-2024 | 13:40 | 16:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D36 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C24. | ||||
26-10-2024 | 15:08 | 17:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D38 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C29. | ||||
19-10-2024 | 15:46 | 18:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D21 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 17. | ||||
12-10-2024 | 14:57 | 17:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D23 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 18. | ||||
28-09-2024 | 14:44 | 17:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D48 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B16. | ||||
21-09-2024 | 14:40 | 17:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D12 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 7. | ||||
14-09-2024 | 14:41 | 17:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B6. | ||||
07-09-2024 | 14:39 | 17:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D43 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
03-09-2024 | 09:47 | 12:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D36 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B9. |