Vlucht G36021
Vlucht G36021 uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 76% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 41 minuten arriveert op de luchthaven in Philadelphia. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht G36021 heeft 22 minuten vertraging.
G36021 is een codeshared vlucht met AA3118 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 2 uur en 56 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Philadelphia is hemelsbreed 1634 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes. De terminal waar vlucht G36021 van vertrekt is C. De gate is E4. Naast vlucht G36021 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I150, 1I216, 1I538, AA1003, AA1015, AA1138, AA1201 en AA1205.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 486 kilogram per persoon. Dit is 5.4 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht G36021
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 18:23 | 21:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B6. | ||||
20-11-2024 | 18:26 | 21:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C23. | ||||
19-11-2024 | 18:26 | 21:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D25 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B8. | ||||
18-11-2024 | 18:57 | 21:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate E4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C24. | ||||
17-11-2024 | 20:36 | 23:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate E4 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 18:33 | 21:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C31. | ||||
15-11-2024 | 18:28 | 21:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D36 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 22. | ||||
13-11-2024 | 18:50 | 21:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D41 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C31. | ||||
12-11-2024 | 18:27 | 21:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C23. | ||||
11-11-2024 | 18:22 | 21:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate E7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 21. | ||||
10-11-2024 | 18:28 | 21:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 22. | ||||
09-11-2024 | 18:30 | 21:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D33 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
08-11-2024 | 18:28 | 21:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D36 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
06-11-2024 | 18:24 | 20:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D43 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C23. | ||||
05-11-2024 | 18:22 | 21:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D11 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 12. |