Vlucht BA5002
Vlucht BA5002 uitgevoerd door British Airways is gepland
BA5002 is een codeshared vlucht met AA1640 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 2 uur en 56 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Philadelphia is hemelsbreed 1634 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door British Airways. De terminal waar vlucht BA5002 van vertrekt is N. De gate is D1. Naast vlucht BA5002 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I150, 1I216, 1I538, AA1003, AA1015, AA1138, AA1201 en AA1205.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 486 kilogram per persoon. Dit is 5.4 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BA5002
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 08:31 | 11:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 58 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D37 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 6. | ||||
22-11-2024 | 19:17 | 22:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate E7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
21-11-2024 | 19:18 | 21:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D34 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C29. | ||||
20-11-2024 | 19:14 | 22:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate E7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 21. | ||||
19-11-2024 | 19:15 | 22:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate E30 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
18-11-2024 | 19:30 | 22:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D14 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B5. | ||||
17-11-2024 | 19:18 | 22:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D19 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
15-11-2024 | 19:14 | 21:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D5 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B8. | ||||
14-11-2024 | 19:14 | 22:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate E7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C30. | ||||
13-11-2024 | 19:24 | 22:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate E4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 4. | ||||
12-11-2024 | 19:28 | 22:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate E8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 25. | ||||
11-11-2024 | 19:17 | 21:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate E4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 19. | ||||
10-11-2024 | 19:27 | 22:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate E30 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 10. | ||||
09-11-2024 | 19:21 | 21:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 15. | ||||
08-11-2024 | 19:32 | 22:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate E10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C27. | ||||
07-11-2024 | 19:17 | 21:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate E7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
06-11-2024 | 19:23 | 22:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C24. | ||||
05-11-2024 | 19:18 | 21:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D26 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
04-11-2024 | 14:54 | 17:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D37 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 21. | ||||
03-11-2024 | 15:00 | 17:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D37 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 22. | ||||
02-11-2024 | 14:56 | 18:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D21 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 26. | ||||
01-11-2024 | 14:57 | 17:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D27 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 24. | ||||
31-10-2024 | 14:57 | 17:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D27 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 25. | ||||
30-10-2024 | 14:59 | 17:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D27 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 21. | ||||
29-10-2024 | 15:56 | 18:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D37 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 23. | ||||
28-10-2024 | 15:04 | 18:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D23 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 20. | ||||
27-10-2024 | 14:55 | 17:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D23 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 19. | ||||
26-10-2024 | 15:08 | 17:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D38 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C29. | ||||
25-10-2024 | 15:02 | 17:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D33 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B5. | ||||
24-10-2024 | 14:59 | 17:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D30A op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 12. |