Vlucht AA2534

Vlucht AA2534 uitgevoerd door American Airlines is geland
De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 2 uur en 56 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Philadelphia is hemelsbreed 1634 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA2534 van vertrekt is N. De gate is D37. Naast vlucht AA2534 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I150, 1I216, 1I538, AA1003, AA1015, AA1051, AA1138 en AA1201.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 486 kilogram per persoon. Dit is 5.4 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA2534
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-02-2025 | 08:23 | 10:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D37 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 12. | ||||
22-02-2025 | 08:31 | 10:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D21 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 26. | ||||
21-02-2025 | 08:23 | 10:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D37 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 26. | ||||
20-02-2025 | 08:21 | 10:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D21 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 26. | ||||
19-02-2025 | 08:39 | 11:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D27 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 22. | ||||
18-02-2025 | 08:25 | 11:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate E8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 26. | ||||
17-02-2025 | 08:20 | 10:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D27 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 26. | ||||
16-02-2025 | 08:23 | 10:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D21 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 24. | ||||
15-02-2025 | 08:40 | 11:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D27 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 25. | ||||
14-02-2025 | 08:18 | 11:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D30A op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 19. | ||||
13-02-2025 | 08:26 | 11:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D27 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 24. | ||||
12-02-2025 | 08:23 | 11:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D27 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 12. | ||||
11-02-2025 | 08:29 | 11:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D27 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 25. | ||||
10-02-2025 | 08:22 | 10:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D27 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 22. | ||||
09-02-2025 | 08:24 | 10:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D27 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 25. | ||||
08-02-2025 | 08:26 | 11:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D37 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 23. | ||||
07-02-2025 | 08:19 | 10:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D37 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 25. | ||||
06-02-2025 | 08:26 | 11:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D14 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 12. | ||||
05-02-2025 | 08:20 | 11:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D37 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 17. | ||||
04-02-2025 | 08:22 | 11:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D27 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 6. | ||||
03-02-2025 | 08:22 | 10:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D30 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 17. | ||||
02-02-2025 | 08:44 | 11:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D23 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 12. | ||||
01-02-2025 | 08:29 | 11:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D37 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 17. | ||||
31-01-2025 | 08:23 | 11:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D21 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 24. | ||||
30-01-2025 | 09:06 | 11:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D23 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 18. | ||||
29-01-2025 | 08:24 | 10:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D14 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 25. | ||||
28-01-2025 | 08:23 | 10:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D23 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 18. | ||||
27-01-2025 | 08:24 | 11:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D27 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 12. | ||||
26-01-2025 | 08:25 | 11:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D37 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 26. | ||||
25-01-2025 | 08:28 | 11:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D30 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 26. |