Vlucht UA2621
Vlucht UA2621 uitgevoerd door United Airlines is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 14% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 3 uur en 13 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht UA2621 heeft 1 uur en 8 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Chicago is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA2621 van vertrekt is 2. De gate is E14. Naast vlucht UA2621 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I752, 5Y654, 5Y7551, 5Y7558, 5Y7586, 5Y8033, 5Y8609 en 5Y8825.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA2621
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 16:26 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B2. | ||||
20-11-2024 | 19:55 | 22:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B7. | ||||
19-11-2024 | 19:59 | 22:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B14. | ||||
18-11-2024 | 19:57 | 22:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B12. | ||||
17-11-2024 | 20:16 | 22:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
16-11-2024 | 20:08 | 22:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H14 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
15-11-2024 | 20:19 | 23:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B10. | ||||
14-11-2024 | 20:28 | 23:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H14 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C29. | ||||
13-11-2024 | 20:25 | 23:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B8. | ||||
12-11-2024 | 20:01 | 22:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6. | ||||
11-11-2024 | 19:58 | 22:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
10-11-2024 | 20:12 | 22:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
09-11-2024 | 20:04 | 22:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B10. | ||||
08-11-2024 | 20:54 | 22:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B10. | ||||
07-11-2024 | 20:17 | 22:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B7. | ||||
06-11-2024 | 20:09 | 22:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B14. | ||||
05-11-2024 | 20:22 | 23:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B14. | ||||
04-11-2024 | 19:53 | 22:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
03-11-2024 | 20:23 | 22:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23. | ||||
02-11-2024 | 19:58 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
01-11-2024 | 19:56 | 22:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
31-10-2024 | 19:55 | 22:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B12. | ||||
30-10-2024 | 19:59 | 22:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C21. | ||||
29-10-2024 | 19:50 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11. | ||||
28-10-2024 | 20:04 | 22:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C9. | ||||
27-10-2024 | 20:21 | 22:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H12 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
26-10-2024 | 19:51 | 22:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C21. | ||||
25-10-2024 | 19:57 | 22:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
24-10-2024 | 20:00 | 22:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B7. | ||||
23-10-2024 | 19:55 | 22:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate H17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E11. |