Vlucht WN3476
Vlucht WN3476 uitgevoerd door Southwest Airlines is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 15% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 2 uur en 46 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht WN3476 heeft 1 uur en 24 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Chicago (Chicago Midway International Airport) is 2 uur en 16 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Chicago is hemelsbreed 1905 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Southwest Airlines. De terminal waar vlucht WN3476 van vertrekt is C. De gate is G11. Naast vlucht WN3476 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I110, 1I306, 1I313, 1I315, 1I334, 1I378, 1I380 en 1I382.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 567 kilogram per persoon. Dit is 6.3 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WN3476
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-11-2024 | 18:39 | 20:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. Gate G15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
17-11-2024 | 18:48 | 20:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. Gate G15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A16. | ||||
16-11-2024 | 16:42 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G11 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A19. | ||||
15-11-2024 | 18:04 | 20:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B14. | ||||
14-11-2024 | 18:12 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22. | ||||
11-11-2024 | 18:21 | 20:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate G11 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A18. | ||||
10-11-2024 | 18:07 | 20:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G11 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A17. | ||||
09-11-2024 | 16:51 | 18:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G11 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A15. | ||||
08-11-2024 | 18:50 | 21:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. Gate G15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B19. | ||||
07-11-2024 | 19:14 | 21:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. Gate G15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B26. | ||||
03-11-2024 | 18:56 | 21:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. Gate G9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B24. |