Vlucht IB4133

Vlucht IB4133 uitgevoerd door Iberia is gepland

Vertrekt van Miami
Verenigde Staten - Miami International Airport

Vertrekt: 17:30

Aankomst op Orlando
Verenigde Staten - Orlando International Airport

Aankomst: 18:43


IB4133 is een codeshared vlucht met AA2147 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Orlando (Orlando International Airport) is 52 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Orlando is hemelsbreed 310 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Iberia. De terminal waar vlucht IB4133 van vertrekt is N. De gate is D2. Naast vlucht IB4133 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Orlando. Dit zijn onder andere vlucht 1I225, 1I467, 1I533, 1I548, 1I559, 1I587, 1I589 en 1I690.

Voorgaande vluchten van vlucht IB4133

DatumVertrekAankomstStatus
20-11-202417:2518:43geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 58.
19-11-202417:2518:31geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D34 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 55.
18-11-202417:2818:31geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D36 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 53.
17-11-202418:0319:21geland
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D36 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 56.
16-11-202418:2819:38geland
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D6 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 57.
15-11-202417:5419:02geland
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D25 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 53.
14-11-202417:2618:43geland
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D45 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 53.
13-11-202417:2618:31geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D45 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 53.
12-11-202420:0021:06geland
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D33 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 55.
11-11-202417:2918:25geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D48 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 39.
10-11-202417:4919:00geland
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D6 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 54.
09-11-202417:3218:44geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D49 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 53.
08-11-202417:2518:28geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D12 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 54.
07-11-202417:2618:34geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D39 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 55.
06-11-202417:2918:31geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D6 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 54.
05-11-202417:3418:41geland
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D36 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 55.
04-09-202414:5516:22geland
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D38 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 50.
Vlucht IB4133 had op 12-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 2 uur en 23 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 17 vluchten is 32 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van IB4133 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top