Vlucht AA3265

Vlucht AA3265 uitgevoerd door American Airlines is onderweg

Vertrokken van Miami
Verenigde Staten - Miami International Airport

Vertrokken: 18:30

Aankomst op New York
Verenigde Staten - La Guardia Airport

Aankomst: 21:46

De vlucht heeft inmiddels 43% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 53 minuten arriveert op de luchthaven in New York. Dit is inclusief mogelijke vertraging.


De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar New York (La Guardia Airport) is 2 uur en 6 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar New York is hemelsbreed 1768 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA3265 van vertrekt is B. De gate is 15. Naast vlucht AA3265 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I457, 1I819, 9E5543, AA1117, AA1171, AA1344, AA1356 en AA1389.

Voorgaande vluchten van vlucht AA3265

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202413:5816:40geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 15.
20-11-202418:2721:42geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D19 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 22.
19-11-202418:2521:39geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 12.
18-11-202418:2621:42geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D47 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 22.
17-11-202418:5621:37geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D47 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 22.
16-11-202418:2021:15geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D39 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 15.
15-11-202418:5621:45geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 12.
14-11-202418:4121:46geland
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 22.
13-11-202418:2721:23geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D40 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 12.
12-11-202418:3021:23geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 14.
11-11-202418:4321:40geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D37 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 16.
10-11-202419:0822:01geland
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 22.
09-11-202418:5821:46geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D26 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 12.
08-11-202418:2521:31geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 27.
07-11-202418:2421:18geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D24 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 20.
06-11-202418:2821:41geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 14.
05-11-202418:2721:22geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D42 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 15.
Vlucht AA3265 had op 10-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 15 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 17 vluchten is 10 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van AA3265 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top