Vlucht F91436

Vlucht F91436 uitgevoerd door Frontier Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Boston (Logan International Airport) is 2 uur en 24 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Boston is hemelsbreed 2028 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Frontier Airlines. De terminal waar vlucht F91436 van vertrekt is C. De gate is F7. Op Logan International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht F91436. Naast vlucht F91436 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Boston. Dit zijn onder andere vlucht 1I121, 1I141P, 1I262, 1I831, 1I858, 1I958, 1I959 en 1I961.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 603 kilogram per persoon. Dit is 6.71 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht F91436
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-03-2025 | 06:54 | 10:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E7. | ||||
22-03-2025 | 06:54 | 09:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F19 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E4. | ||||
20-03-2025 | 06:53 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E6. | ||||
18-03-2025 | 06:51 | 10:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E8. | ||||
16-03-2025 | 06:48 | 09:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F11 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E7. | ||||
15-03-2025 | 07:07 | 10:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E9. | ||||
13-03-2025 | 06:51 | 10:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E14. | ||||
11-03-2025 | 06:53 | 10:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E6. | ||||
09-03-2025 | 08:51 | 11:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E13. | ||||
08-03-2025 | 06:54 | 10:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F11 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E15. | ||||
06-03-2025 | 06:54 | 10:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E8. | ||||
04-03-2025 | 06:58 | 10:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F23 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E6. | ||||
02-03-2025 | 06:54 | 09:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F11 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E7. | ||||
01-03-2025 | 06:49 | 09:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E7. | ||||
27-02-2025 | 07:02 | 10:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E10. | ||||
25-02-2025 | 07:00 | 10:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E8. | ||||
23-02-2025 | 06:58 | 10:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E5. | ||||
22-02-2025 | 07:01 | 10:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F11 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E7. | ||||
20-02-2025 | 06:55 | 10:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E16. | ||||
18-02-2025 | 06:54 | 10:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E7. | ||||
16-02-2025 | 06:53 | 10:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E6. | ||||
15-02-2025 | 06:58 | 10:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F19 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E5. | ||||
13-02-2025 | 06:54 | 10:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E5. | ||||
10-02-2025 | 05:53 | 08:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E5. | ||||
09-02-2025 | 07:10 | 11:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E6. | ||||
07-02-2025 | 05:50 | 09:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E5. | ||||
06-02-2025 | 05:51 | 09:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E6. | ||||
03-02-2025 | 05:54 | 09:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E6. | ||||
02-02-2025 | 07:03 | 10:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E6. | ||||
31-01-2025 | 05:53 | 09:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E6. |