Vlucht KL6877

Vlucht KL6877 uitgevoerd door KLM Royal Dutch Airlines is gepland

Vertrekt van Miami
Verenigde Staten - Miami International Airport

Vertrekt: 14:04

Aankomst op Atlanta
Verenigde Staten - Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport

Aankomst: 16:04


KL6877 is een codeshared vlucht met DL1332 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Atlanta (Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport) is 1 uur en 8 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Atlanta is hemelsbreed 959 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door KLM. De terminal waar vlucht KL6877 van vertrekt is S. De gate is H7. Naast vlucht KL6877 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Atlanta. Dit zijn onder andere vlucht 5Y8386, 9E4644, 9E5539, 9E5541, 9E5554, 9E5562, AA1006 en AA1045.

Voorgaande vluchten van vlucht KL6877

DatumVertrekAankomstStatus
20-11-202414:0215:43geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A10.
19-11-202414:0315:58geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T6.
18-11-202414:0515:45geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A21.
17-11-202413:5615:49geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A16.
16-11-202413:5715:54geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A29.
15-11-202414:0215:45geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A26.
14-11-202414:1015:58geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A24.
13-11-202413:5915:47geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T7.
12-11-202414:0215:50geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B3.
11-11-202414:0416:04geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A25.
10-11-202414:1416:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A19.
09-11-202414:2116:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A16.
08-11-202414:0815:59geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A19.
07-11-202414:1015:56geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A3.
06-11-202414:1116:02geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A7.
05-11-202414:1915:59geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A18.
04-11-202414:1216:06geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A6.
03-11-202414:1015:58geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A12.
02-11-202414:2216:06geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A6.
01-11-202414:1516:03geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A28.
31-10-202414:0515:49geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A25.
30-10-202414:1616:06geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T5.
29-10-202414:1116:01geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T6.
28-10-202414:0916:01geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A24.
27-10-202414:1716:04geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate H9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B28.
Vlucht KL6877 had op 18-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 1 minuut te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 25 vluchten is 1 minuut. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van KL6877 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top