Vlucht EK6608
Vlucht EK6608 uitgevoerd door Emirates is geland
EK6608 is een codeshared vlucht met UA474 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Mexico City (Benito Juarez International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 3 uur en 14 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Mexico City naar Chicago is hemelsbreed 2719 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Emirates. De terminal waar vlucht EK6608 van vertrekt is 1. De gate is 22. Naast vlucht EK6608 vliegen er nog meer vluchten van Mexico City naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AM1682, AM1686, AM1688, AM682, AM686, AM688, AM9490 en DL7996.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 809 kilogram per persoon. Dit is 8.99 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EK6608
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 14:38 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 22 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M35. | ||||
20-11-2024 | 14:37 | 19:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 30 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M17. | ||||
19-11-2024 | 14:51 | 19:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 34 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
18-11-2024 | 14:56 | 18:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 35 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M37. | ||||
17-11-2024 | 14:41 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 34 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M36. | ||||
16-11-2024 | 14:42 | 18:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 32 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M33. | ||||
15-11-2024 | 15:00 | 19:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 34 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M37. | ||||
14-11-2024 | 14:38 | 19:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 35 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M37. | ||||
13-11-2024 | 14:44 | 18:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 27 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M34. | ||||
12-11-2024 | 14:41 | 18:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 30 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M33. | ||||
11-11-2024 | 14:40 | 18:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 31 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M37. | ||||
10-11-2024 | 17:20 | 21:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 35 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M16. | ||||
09-11-2024 | 14:30 | 18:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 34 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M33. | ||||
08-11-2024 | 14:33 | 18:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 29 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M21. | ||||
07-11-2024 | 20:05 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 uur vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 29 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M21. | ||||
06-11-2024 | 14:43 | 19:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 30 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M30. | ||||
05-11-2024 | 14:51 | 19:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 33 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M37. | ||||
04-11-2024 | 14:40 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 34 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M36. | ||||
03-11-2024 | 14:56 | 18:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 29 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M37. | ||||
02-11-2024 | 13:58 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 26 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M36. | ||||
01-11-2024 | 13:48 | 18:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 32 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M33. | ||||
31-10-2024 | 13:27 | 18:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 30 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M21. | ||||
30-10-2024 | 13:34 | 18:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 33 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M15. | ||||
29-10-2024 | 13:38 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 33 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
28-10-2024 | 15:53 | 21:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 32 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M24. | ||||
27-10-2024 | 13:37 | 18:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 32 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M39. | ||||
26-10-2024 | 14:05 | 19:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 36 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M36. | ||||
25-10-2024 | 15:06 | 20:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 35 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
24-10-2024 | 14:02 | 19:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 30 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M39. | ||||
23-10-2024 | 14:07 | 19:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 36 op Mexico City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M29. |