Vlucht AC5412

Vlucht AC5412 uitgevoerd door Air Canada is geland

Vertrokken van Kansas City
Verenigde Staten - Kansas City International Airport

Vertrokken: 11:26 11:35

Geland op Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport

Aankomst: 13:56 13:12


AC5412 is een codeshared vlucht met UA374 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Kansas City (Kansas City International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 46 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Kansas City naar Chicago is hemelsbreed 647 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. Naast vlucht AC5412 vliegen er nog meer vluchten van Kansas City naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I319, 5Y4644, AA1132, AA1150, AA1298, AA1585, AA1693 en AA1779.

Voorgaande vluchten van vlucht AC5412

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202411:2613:56geland
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B45 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8.
20-11-202411:4313:13geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B47 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3.
19-11-202411:3012:55geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B47 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23.
18-11-202411:2913:16geland
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B45 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10.
17-11-202418:4520:39geland
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B47 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31.
16-11-202418:3819:56geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B47 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22.
15-11-202418:4820:23geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B47 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5.
14-11-202411:2512:50geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B45 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17.
13-11-202420:1121:29geland
De vlucht had op op deze dag 8 uur en 36 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B45 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14.
12-11-202411:2612:59geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B47 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B14.
11-11-202411:2512:58geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B43 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B11.
10-11-202418:3920:08geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B47 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B3.
09-11-202418:4120:37geland
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B47 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22.
08-11-202418:4120:02geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B47 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20.
07-11-202418:4420:33geland
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B47 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31.
06-11-202411:2813:11geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B45 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7.
05-11-202418:4620:37geland
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B47 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14.
04-11-202411:2512:54geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B45 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E7.
03-11-202411:3013:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B45 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C30.
02-11-202411:2912:53geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B45 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10.
01-11-202411:3013:01geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B45 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9.
31-10-202411:2613:13geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B45 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B16.
30-10-202411:2512:51geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B47 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23.
29-10-202418:4120:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B47 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C9.
28-10-202418:3620:08geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B47 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C31.
27-10-202411:3413:08geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B51 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20.
26-10-202418:5420:32geland
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B47 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22.
25-10-202411:3113:08geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B45 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2.
24-10-202411:3012:57geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B43 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17.
23-10-202411:3012:59geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B43 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B5.
Vlucht AC5412 had op 13-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 8 uur en 36 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 1 uur en 2 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van AC5412 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top