Vlucht BA2083
Vlucht BA2083 uitgevoerd door British Airways is gepland
BA2083 is een codeshared vlucht met EI213 uitgevoerd door Aer Lingus. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Manchester (Manchester Airport) naar Dublin (Dublin Airport) is 48 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Manchester naar Dublin is hemelsbreed 264 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door British Airways. De terminal waar vlucht BA2083 van vertrekt is 1. De gate is 10. Naast vlucht BA2083 vliegen er nog meer vluchten van Manchester naar Dublin. Dit zijn onder andere vlucht AA8053, BA2073, BA2079, BA2081, BA6165, BA8869, BA8955 en BA8957.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 79 kilogram per persoon. Dit is 0.87 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BA2083
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 19:41 | 20:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 414. | ||||
18-11-2024 | 20:11 | 21:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
17-11-2024 | 19:49 | 20:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
15-11-2024 | 19:45 | 20:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 9 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 412. | ||||
14-11-2024 | 20:01 | 20:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 420. | ||||
13-11-2024 | 19:34 | 20:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 301. | ||||
11-11-2024 | 19:36 | 20:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
10-11-2024 | 19:44 | 20:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
08-11-2024 | 20:15 | 21:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
07-11-2024 | 20:00 | 20:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 420. | ||||
06-11-2024 | 20:11 | 20:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
04-11-2024 | 20:03 | 21:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 9 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
03-11-2024 | 19:37 | 20:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 415. | ||||
01-11-2024 | 19:38 | 20:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
31-10-2024 | 20:04 | 20:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 416. | ||||
30-10-2024 | 19:52 | 20:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 416. | ||||
28-10-2024 | 19:47 | 20:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 414. | ||||
27-10-2024 | 20:01 | 20:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
29-03-2024 | 19:26 | 20:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
28-03-2024 | 19:30 | 20:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
27-03-2024 | 19:28 | 20:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
25-03-2024 | 19:43 | 20:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 9 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 412. | ||||
24-03-2024 | 19:24 | 20:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 417. | ||||
22-03-2024 | 19:28 | 20:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 418. | ||||
21-03-2024 | 19:20 | 20:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 424. | ||||
20-03-2024 | 19:20 | 20:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
18-03-2024 | 19:30 | 20:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 420. | ||||
17-03-2024 | 19:25 | 20:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
15-03-2024 | 19:23 | 20:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 422. | ||||
14-03-2024 | 19:33 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 10 op Manchester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 416. |