Vlucht AY6758

Vlucht AY6758 uitgevoerd door Finnair is onderweg

Vertrokken van Lissabon
Portugal - Lisbon Humberto Delgado Airport

Vertrokken: 13:16 13:00

Aankomst op Kopenhagen
Denemarken - Copenhagen Airport

Aankomst: 17:45

De vlucht heeft inmiddels 56% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 41 minuten arriveert op de luchthaven in Kopenhagen. Dit is inclusief mogelijke vertraging.


AY6758 is een codeshared vlucht met TP754 uitgevoerd door TAP Air Portugal. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Lissabon (Lisbon Humberto Delgado Airport) naar Kopenhagen (Copenhagen Airport) is 3 uur en 56 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Lissabon naar Kopenhagen is hemelsbreed 2472 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Finnair. De terminal waar vlucht AY6758 van vertrekt is 1. De terminal waar vlucht AY6758 aankomt uit Kopenhagen is 3. Naast vlucht AY6758 vliegen er nog meer vluchten van Lissabon naar Kopenhagen. Dit zijn onder andere vlucht 2N754, AY6756, BT5327, BT5354, BT5359, CA7032, CA7041 en CA7054.

Voorgaande vluchten van vlucht AY6758

DatumVertrekAankomstStatus
19-11-202412:5617:31geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. De aankomst op was op gate A21.
17-11-202412:5917:37geland
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. De aankomst op was op gate A22.
14-11-202413:0417:51geland
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3.
12-11-202412:5018:01geland
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. De aankomst op was op gate A21.
10-11-202412:5417:34geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. De aankomst op was op gate A18.
07-11-202413:5318:39geland
De vlucht had op op deze dag 54 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. De aankomst op was op gate B7.
05-11-202412:4717:23geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. De aankomst op was op gate A23.
03-11-202413:4518:12geland
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. De aankomst op was op gate A22.
31-10-202413:1317:53geland
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. De aankomst op was op gate A20.
29-10-202413:1918:06geland
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. De aankomst op was op gate B8.
27-10-202413:0517:56geland
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. De aankomst op was op gate B8.
Vlucht AY6758 had op 07-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 54 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 11 vluchten is 23 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op dinsdag, donderdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van AY6758 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top