Vlucht QR5883

Vlucht QR5883 uitgevoerd door Qatar Airways is geland

Vertrokken van Londen
Verenigd Koninkrijk - London Heathrow Airport

Vertrokken: 06:26 06:35

Geland op Geneva
Zwitserland - Aeroport Geneve-Cointrin

Aankomst: 08:56 09:20


QR5883 is een codeshared vlucht met BA724 uitgevoerd door British Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Londen (London Heathrow Airport) naar Geneva (Aeroport Geneve-Cointrin) is 53 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Londen naar Geneva is hemelsbreed 754 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR5883 van vertrekt is 5. De gate is A10. Naast vlucht QR5883 vliegen er nog meer vluchten van Londen naar Geneva. Dit zijn onder andere vlucht AA6412, AA6468, AA6785, AA6843, AA6859, AA6861, AA6863 en AA6865.

Voorgaande vluchten van vlucht QR5883

DatumVertrekAankomstStatus
02-01-202506:2608:56geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A10 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
01-01-202506:5509:40geannuleerd
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie
31-12-202406:1608:49geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B47 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
30-12-202406:3909:10geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B42 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
29-12-202406:4809:37geland
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A10 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
28-12-202406:4710:31geland
De vlucht had op op deze dag 56 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
27-12-202407:0709:46geland
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B43 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
26-12-202406:3009:16geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B38 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
24-12-202406:2908:58geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B36 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
23-12-202406:3409:15geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
22-12-202406:4309:10geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B38 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
21-12-202406:4109:19geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A5 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
20-12-202406:5609:57geland
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A18 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
19-12-202406:4309:19geland
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B35 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
18-12-202406:5409:27geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A12 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
17-12-202406:2708:58geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C52 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
16-12-202406:4209:25geland
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B34 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
15-12-202406:4609:17geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B35 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
14-12-202406:5009:27geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A10 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
13-12-202406:5209:27geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C52 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
12-12-202406:3209:10geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B37 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
11-12-202406:4909:33geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A2 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
10-12-202406:2608:59geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C64 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
09-12-202406:3509:07geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B42 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
08-12-202406:5009:35geannuleerd
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie
07-12-202406:5009:35geannuleerd
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie
06-12-202411:1711:43geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A10 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
05-12-202406:3309:24geland
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B42 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
04-12-202406:5509:25geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B42 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
03-12-202406:2508:52geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B38 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
Vlucht QR5883 had op 28-12-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 56 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 13 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn 3 vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van QR5883 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top