Vlucht WS8238
Vlucht WS8238 uitgevoerd door Westjet is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 56% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 40 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
WS8238 is een codeshared vlucht met DL1563 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van New York (La Guardia Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 24 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar Chicago is hemelsbreed 1177 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Westjet. De terminal waar vlucht WS8238 van vertrekt is 1. De gate is D5. Naast vlucht WS8238 vliegen er nog meer vluchten van New York naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1240, AA1244, AA1292, AA1312, AA1362, AA1424, AA1485 en AA1536.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 350 kilogram per persoon. Dit is 3.89 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WS8238
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 12:07 | 14:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 86 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M9. | ||||
20-11-2024 | 20:40 | 22:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 97 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M11. | ||||
19-11-2024 | 20:44 | 22:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 68 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M8. | ||||
18-11-2024 | 20:45 | 22:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 78 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M11. | ||||
15-11-2024 | 20:42 | 21:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 69 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M11. | ||||
14-11-2024 | 20:54 | 22:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 97 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M11. | ||||
13-11-2024 | 20:44 | 22:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 88 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M11. | ||||
12-11-2024 | 20:36 | 21:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 69 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M11. | ||||
11-11-2024 | 20:43 | 21:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 78 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M11. |