Vlucht UA1936
Vlucht UA1936 uitgevoerd door United Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van New York (La Guardia Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 24 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar Chicago is hemelsbreed 1177 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA1936 van vertrekt is B. De gate is 47. De terminal waar vlucht UA1936 aankomt uit Chicago is 1. De gate is B11. Naast vlucht UA1936 vliegen er nog meer vluchten van New York naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1240, AA1244, AA1292, AA1312, AA1362, AA1424, AA1485 en AA1536.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 350 kilogram per persoon. Dit is 3.89 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA1936
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-02-2025 | 17:06 | 19:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 47 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B7. | ||||
03-02-2025 | 17:01 | 19:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 45 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20. | ||||
02-02-2025 | 17:16 | 18:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C27. | ||||
01-02-2025 | 17:01 | 18:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B7. | ||||
31-01-2025 | 17:17 | 18:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 44 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C15. | ||||
30-01-2025 | 17:11 | 19:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 44 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
29-01-2025 | 17:16 | 19:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
28-01-2025 | 17:08 | 19:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 47 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
27-01-2025 | 17:11 | 18:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 45 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
26-01-2025 | 17:06 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 44 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
25-01-2025 | 17:06 | 18:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 47 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
24-01-2025 | 17:08 | 18:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 43 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B6. | ||||
23-01-2025 | 17:47 | 19:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
22-01-2025 | 17:15 | 19:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 45 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21. | ||||
21-01-2025 | 17:08 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C30. | ||||
20-01-2025 | 17:12 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 45 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B16. | ||||
19-01-2025 | 17:10 | 19:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 47 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
18-01-2025 | 17:20 | 18:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B6. | ||||
17-01-2025 | 17:13 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 47 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B8. | ||||
16-01-2025 | 18:34 | 19:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
15-01-2025 | 17:09 | 18:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 47 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B4. | ||||
14-01-2025 | 17:34 | 19:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
13-01-2025 | 17:06 | 18:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 47 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B12. | ||||
12-01-2025 | 18:09 | 20:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 44 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26. | ||||
11-01-2025 | 17:11 | 18:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
10-01-2025 | 17:13 | 18:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 44 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
09-01-2025 | 17:25 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 43 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B5. | ||||
08-01-2025 | 17:50 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
07-01-2025 | 17:07 | 19:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 45 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B10. | ||||
06-01-2025 | 18:39 | 19:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 46 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C20. |