Vlucht QR9234

Vlucht QR9234 uitgevoerd door Qatar Airways is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 78% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 34 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
QR9234 is een codeshared vlucht met AA3119 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van New York (La Guardia Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 24 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar Chicago is hemelsbreed 1177 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR9234 van vertrekt is B. De gate is 22. Naast vlucht QR9234 vliegen er nog meer vluchten van New York naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1240, AA1244, AA1292, AA1312, AA1362, AA1424, AA1485 en AA1536.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 350 kilogram per persoon. Dit is 3.89 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR9234
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-02-2025 | 15:15 | 16:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 58 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
20-02-2025 | 14:39 | 16:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 26 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
19-02-2025 | 14:52 | 16:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 11 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
18-02-2025 | 15:30 | 17:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 22 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
17-02-2025 | 14:44 | 16:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
16-02-2025 | 14:27 | 15:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. | ||||
14-02-2025 | 14:41 | 16:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 24 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
13-02-2025 | 14:44 | 16:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K16. | ||||
12-02-2025 | 21:14 | 23:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 uur en 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 24 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
11-02-2025 | 14:53 | 16:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
10-02-2025 | 14:53 | 16:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 11 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
09-02-2025 | 14:58 | 16:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. | ||||
08-02-2025 | 15:46 | 17:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 18 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G8. | ||||
07-02-2025 | 15:13 | 17:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
06-02-2025 | 15:11 | 17:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. | ||||
05-02-2025 | 14:56 | 16:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 24 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. | ||||
04-02-2025 | 17:23 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 12 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H4. | ||||
03-02-2025 | 15:39 | 17:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 22 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8. | ||||
02-02-2025 | 15:13 | 16:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
01-02-2025 | 14:58 | 16:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate C31 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. | ||||
31-01-2025 | 14:56 | 16:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 22 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
30-01-2025 | 15:01 | 17:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 16 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K4. | ||||
29-01-2025 | 14:53 | 16:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 28 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
28-01-2025 | 14:54 | 16:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 16 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
27-01-2025 | 14:57 | 16:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 12 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
26-01-2025 | 14:57 | 16:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
25-01-2025 | 15:02 | 17:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 18 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H3A. | ||||
24-01-2025 | 15:29 | 16:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 26 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. |